جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب چهارشنبه مورخ 96/02/13 جلسه ارزیابی عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با حضور محمد رضا امینی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و نادری، مروج، صالحی، سنجری و رحیمی‌مقدم معاونان ایشان و فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب و معاونان این شرکت در شیراز برگزار گردید.

mohammad-reza-amini

در این جلسه گزارش‌های مربوط به عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در زمینه‌های ساخت‌وساز، طراحی، برنامه‌ریزی اقتصادی، فروش و مالی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

mali

در این خصوص مدیرعامل و معاونان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب اهم کارکردهای شرکت با هدف ارتقای جایگاه شرکت در منطقه جنوب را تشریح و برنامه‌های موجود و آتی را تشریح نمودند.

faani

در این جلسه فرزین از حمایت‌ مدیران هلدینگ در دستیابی به اهداف شرکت قدردانی نمود و بیان داشت برنامه عملیاتی این شرکت پاسخ به تقاضای مشتریان مختلف و کسب سهم مناسبی از بازار منطقه بوده و در این راستا برندسازی، کسب حسن اعتبار و اعتماد به‌واسطه ارائه خدمات شایسته و دانش محوری، در دستور کار این شرکت قرار دارد.

farshad-farzin

امینی ضمن تشکر از عملکرد مناسب شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در حوزه‌های مختلف، بر تلاش برای ایجاد جایگاهی مناسب برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در منطقه تاکید نموده و ایجاد صرفه اقتصادی و بهبود شرایط رقابتی در کسب‌وکار کنونی را با استفاده از مدیریت بهینه منابع مالی و انسانی و شناخت فرصت‌ها و تهدیدها، نقاط قوت و ضعف میسر دانستند.

bazdid

mohammad-reza-amini

هم‌چنین ایشان تکمیل و عرضه واحدهای در دست ساخت، استفاده از روش‌های مختلف تامین مالی و صندوق زمین و ساختمان، ایجاد ارزش افزوده با استفاده از خدمات مهندسی مناسب، در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای و نیاز متقاضیان با توجه به مطالعات بازار و درنظر گرفتن هزینه‌های فرصت از دست رفته را مهم دانستند.

amini2

در ادامه امینی و هیات همراه از پروژه‌های در حال اجرا، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شیراز بازدید نمودند.

bazdid-shiraz1

bazdid-shiraz2

bazdid-shiraz3

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید