جلسه ارزیابی عملکرد فروش با حضور دکتر صالحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار گردید

جلسه ارزیابی عملکرد فروش با حضور دکتر صالحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، مورخ 21/03/96 جلسه ارزیابی عملکرد فروش با حضور دکتر صالحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و برخی مدیران آن شرکت و جناب مهندس زمانی معاون مالی و اداری و کارکنان فروش در محل این شرکت برگزار شد.

فروش

در این جلسه دکتر صالحی از عملکرد مناسب شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در حوزه فروش تقدیر و کسب رتبه نخست تحقق اهداف فروش در بین سایر شرکت‌های گروه را تبریک گفت.

در ادامه مهندس زمانی ضمن تشکر از حمایت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب هلدینگ، اهم اقدامات انجام شده در راستای دستیابی به اهداف مقرر را تشریح و فرصت‌ها و تهدیدهای موجود و پیش روی شرکت را ارائه نمود.

فروش3

 در این جلسه دکتر صالحی بر استفاده از فنون مختلف بازاریابی، توجه به زنجیره ارزش خدمات و خدمات پس از فروش و ایجاد ارزش افزوده در واحدهای ساخته شده با هدف جذب مشتریان تاکید نمود و توجه به منابع انسانی و سرمایه فکری شرکت را اصلی‌ترین عامل موفقیت دانست.

فروش2

در ادامه معاونت امور برنامه ریزی جناب دکتر صالحی و جناب دکتر سعادت مند با همراهی مهندس عباسی و مهندسی زمانی به بررسی موقعیت و تحقیقات بازار پروژه های در دست اقدام برای مشارکت پرداختند و در نهایت با بازدید از پروژه آناهیتا و نیلوفر به سفر خود پایان دادند.
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید