شرکت در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی

شرکت در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی


به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی روز دوشنبه ۱۳ آذرماه با حضور سران این اجلاس و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن جنوب، جناب آقای مهندس فرزین، معاونین و مدیران ایشان در دفتر مرکزی و شعب و مدعوین ، در مرکز همایش های بین الملی سازمان صدا و سیما برگزار گردید.

همایش ساختمان  

در ابتدا فرزین با شرکت در مصاحبه خبری همایش، نقطه نظرات خود را در راستای توسعه صنعت مسکن کشور ابراز نموده و آمادگی گروه سرمایه گذاری مسکن جنوب را در این مسیر اعلام نمود.  

فرشاد_فرزین  

در ادامه، به فرزین مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، «نشان ملی نبوغ و مدیریت ایرانی در صنعت ساختمان و انبوه سازی» تقدیم گردید.

عکس گروهس_مسکن_جنوب  

با توجه به دستور کار برگزاری این همایش مواردی از جمله معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات ویژه و نوین مجموعه‌ها وکمک به توسعه فروش خدمات و جذب مشتریان با اعتبار بخشی، تایید و تضمین برتری خدمات مجموعه ها و شرکت های مشارکت کننده در قالب اهداء نشان و استانداردهای معتبر جهانی و همچنین انتخاب و معرفی پیمانکاران، شرکت‌های پیشرو و معتبر جهت ایجاد تمایز با سایر شرکت‌ها از جمله اهداف این همایش به شمار می‌رفت.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید