یکصدو نود و دومین جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب تشکیل گردید.

یکصدو نود و دومین جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،یکصدو نود و دومین جلسه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با حضور اعضا این هیات مورخ 29 فروردین ماه 97  با بازدید از پروژه های در حال اجرا، با حضور آقایان مهندس فرزین ، محمودآبادی، مروج، حمیدیان جهرمی، کمالی، موسوی، عباسی و ابراهیمی برگزار گردید.

در ابتدا با بازدید از انبار شقایق و اقدامات انجام شده در راستای مدیریت انبار و نظم دهی به اموال موجود شروع شد که در آن فرزین از اقدامات انجام شده سخن گفت.

shiraz9701

پس از آن از پروژه سایه بازدید گردید و طی آن موسوی (معاونت فنی و اجرایی) از تغییرات انجام شده جهت استفاده حداکثری از فضای مفید در هر واحد توضیحاتی را به هیئت مدیره محترم ارائه فرموند. در این بازدید مروج (رئیس هیئت مدیره ) از تغییرات به وجود آمده ابراز خوشنودی کردند.

shiraz9701-1shiraz9701-2shiraz9701-3shiraz9701-4

در ادامه با مراجعه به پروژه مثلث از روند اجرایی و کیفیت کار بازدید به عمل آمد.

shiraz9701-5

در این بازدید موسوی از به روز رسانی هایی که در پروژه انجام شده سخن گفت.

shiraz9701-7  در این بازدید فرزین با ذکر این مطلب که در این پروژه علاوه بر لوکس سازی از فناوری های نوین و کیفیتی متفاوت در بحث انرژی استفاده شده است خاطر نشان نمود، استفاده از تکنولوژی های روز در ابتدا به نظر هزینه می آیند ولی برای ساکنین آن آرامش به ارمغان خواهند آورد.

shiraz9701-9

در ادامه با مراجعه به دفتر مرکزی و شروع جلسه در خصوص تائید تعدادی از کمسیون معاملات و تمدید برخی از مجوزات فروش به تبادل نظر پرداختند.

shiraz9701-10  

 

۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید