عملکرد شش ماه دوم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار گردید.

عملکرد شش ماه دوم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، سه شنبه مورخ 97/2/10 در راستای تحقق و پیگیری اهداف و چشم انداز مورد نظر شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جمعی از مدیران و معاونین به همراه مدیریت محترم عامل هلدینگ به بازدید از پروژه های در دست اجرای واقع در شهر شیراز پرداخته و از نزدیک در جریان روند اجرایی کار قرار گرفتند.

در ابتدا بازدید کنندگان با حضور در محل انبار شقایق از فروش ضایعات و لوازم اضافی موجود در انبار شقایق و همچنین اقدامات انجام شده در راستای مرتب سازی انبار اطلاع یافتند.

 

shiraz9702-1

 

shiraz9702-2

 

سپس از یکی از پروژه های قدیمی بازدید کوتاهی به عمل آمد و در خصوص حفظ ارزش برند و کیفیت کار در قدیم بحث و تبادل نظر شد.

shiraz9702-3

در ادامه آقایان امینی و فرزین به همراه هیت همراه و تیم فنی از پروژه سایه واقع دربلوار آزادگان بازدید کردند. از نکات قابل توجه در این بازدید برای حضار می توان به سطح ایمنی کار، به روز رسانی طرح معماری، و تغییر در کیفیت نحوی اجرای کار اشاره نمود. مروج از تغییرات ملموس در این پروژه ابراز خرسندی نمود.

shiraz9702-4

shiraz9702-5

shiraz9702-6

 پس از آن، در بازدید از برج مثلث واقع در بلوار پرستار جناب آقای مهندس فرزین مدیریت محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب توضیحات جامع در خصوص روند اجرایی پروژه در اختیار حاضرین قرار دادند.

shiraz9702-7

بهبود فضای ساختمان و طراحی ،ارتقا کیفیت و همچنین رویکرد شرکت در استفاده از تکنولوژی های مدرن و نوین از نکات قابل ذکر در برج مثلث بود.

 shiraz9702-9

در این بازدید امینی ضمن اعلان رضایت از نحوه اجرا دستور فرمودند تا از فناوری های به کار رفته در این پروژه در هلدینگ پرزنتی صورت پذیرد.

shiraz9702-8

 

shiraz9702-10

در پایان با حضور جناب امینی و اعضای محترم هیات همراه ، جلسه ای در محل دفتر مرکزی جهت عملکرد شش ماهه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به بحث و بررسی گذاشته شد. در ابتدا فرزین ضمن عرض خوش آمد گویی به مدیر عامل محترم گروه و هیئت همراه، آنها را به دیدن نماهنگی کوتاه از عملکرد بخش فنی دعوت نمود.

farzinshiraz9702-12

سپس سوالاتی در خصوص عملکرد تولید، فروش و ... از سوی معاونین محترم هلدینگ مطرح گردید.

shiraz9702-13

در ادامه از بخش های فروش، فنی، مدیران مناطق گزارشاتی را از عملکردشان و نقاط قوت و ضعف و فرصت های پیشرو سخن به میان آوردند.

shiraz9702-14

shiraz9701-15

در حین جلسه جناب آقای امینی رهنمودهایی را جهت توسعه ایراد فرمودند.

shiraz9702-13

 

shiraz9702-11

 
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید