مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب آقای دکتر ظهیری از شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بازدید نمود.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب آقای دکتر ظهیری از شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، چهارشنبه مورخ 97/07/11 مدیریت محترم عامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب دکتر ظهیری هاشمی به همراه معاونین محترم و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب مهندس فرزین و تیم همراه از پروژه ها بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی و مسایل مرتبط با پروژه های این شرکت قرار گرفتند.

در ابتدا از انبار شقایق  واقع در بلوار مدرس بازدید به عمل آمد .

ظهیری

 در پی آن فرزین گزارشاتی مبنی برروند ساماندهی و بایگانی اموال انبار ارائه داد.

ظهیری 2

سپس با حضور در دفتر فروش سایه از ماکت پروژه و نحوه فروش بازدید به عمل آوردند.

ظهیری 3

پس از آن مدعوین از فاز یک پروژه سایه بازدید و در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفتند.

farshad_farzin

در این میان جناب مهندس موسوی معاونت فنی و اجرایی ، توضیحاتی پیرامون  برنامه زمانبندی ،جزئیات اجرایی و دلایل  والزامات بازنگری طرح معماری  اولیه پروژه ارائه نمود.

farshad_farzin

 همچنین با توجه به اقتصاد ضعیف پروژه و توجه به هدف سازمان مبنی بر کمک به اقشار کم درآمد در مسیر صاحب خانه شدن، توضیحاتی بر پایه اصول اقتصاد مهندسی ارائه گردید که جمیع مباحث مورد تایید ورضایت جناب آقای دکتر ظهیری هاشمی قرار گرفت. و ایشان نیز رهنمودهایی در این خصوص فرمودند.

ظهیری 3

ظهیری 2

در ادامه از بلوک دراک E بازدید شد و توضیحاتی در این خصوص ارائه گردید.

ظهیری 7

ظهیری 8

پس از آن پروژه برج مثلث واقع در بلوار پرستار بازدید صورت گرفت و جناب مهندس فرزین در خصوص فرآیندهای بازنگری و کیفی مطالبی را عنوان نمود.

farshad_farzin

farshad_farzin

در این راستا  دکتر ظهیری هاشمی ضمن بررسی روند اجرایی و چگونگی استفاده از فن آوری نوین درمسائل فنی و تاسیسات بر تسریع عملیات اجرایی پروژه همگام با برنامه زمانبندی،و با در نظر قراردادن بودجه پیش بینی شده و تعهدات تحویل تاکیدنمودند.

ظهیری 4

ظهیری 6

farshad_farzin

پس از آن از زمین مربوط به 540 واحدی صدرا مورد توافق شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با شهر جدید صدرا، و چندین زمین دیگر در صدرا، گویم، شهرک بهشتی، خیابان شهید آقایی جهت بررسی پیشرفت مشارکت بازدید بعمل آمد.

سپس با حضور در محل دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و بازدید از بخش های مختلف و معرفی پرسنل،   جلسه ای با حضور مدیرعامل هلدینگ و معاونین و مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب  جهت بررسی  عملکرد یکساله شرکت سرمایه گذاری برگزار شد .

مسکن جنوب

 درابتدای  این جلسه که به مدت 5 ساعت به طول انجامید ضمن خیر مقدم از سوی جناب مهندس فرزین به مدعوین محترم، معاونت فنی و اجرایی روند تولید و موانع موجود در این مسیر را در یکسال گذشته شرح داد .

همچنین از اقدامات صورت گرفته در ار تباط با بازنگری طراحی ها و بهره گیری از فناوری بیم در پروژه های در دست اقدام گزارشی ارائه داد. در ادامه مدیران شعب کیش و کرمان نسبت به ارائه روند تولید در پروژه های موجود گزارشاتی ارائه نمودند.

naser_moghadam_nejhad

همچنین در این راستا جناب آقای دکتر ظهیری هاشمی در ارتباط با کنترل طراحیها با دیداقتصاد مهندسی و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه در مسیر بازطراحی و اجرای مجدد و همچنین  استفاده بهینه از مصالح تاکید نمود. ایشان عنوان داشت جهت حضور در بازار رقابتی مسکن می بایست وارد پروژه های بزرگ مقیاس بیش از  200 واحد  در مناطق اهواز، بندرعباس و قشم شد و همچنین نسبت به ذخیره زمین برای آینده برنامه ریزی داشت.

ظهیری 8

همچنین ایشان جهت تسهیل در روند اجرایی خرید و انعقاد قراردادها راهکارهایی را ارائه نمود و مقرر گردید به دلیل اهمیت ویژه پروژه ستاره کیش در جلسه ای از پروژه های کیش بازدید به عمل آید و مسائل و مشکلات پروژه  کیش  از نزدیک بررسی گردد.

farshad_farzin

استفاده از فناوری های نو جهت پرزنت هرچه بهتر پروژه ها همانند تکنولوژی VR,AR,RT تیزرهای تبلیغاتی هدفمند، Video Mapping و شرح اقدامات انجام شده در خصوص برندینگ و معرفی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بخش دیگری از این جلسه بود.

Hamed_naddaf

ظهیری در ادامه این بخش با مثبت خواندن روند انجام شده خواستار تلاش بیشتر جهت توسعه و معرفی آن طی یک همایش یک روزه در هلدینگ و انتقال تکنولوژی به دیگر شعب و تدبین برنامه جهت کمپین تبلیغاتی با حضور شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب شد.

ظهیری 9

در ادامه معاونت توسعه کسب و کار و بازرگانی در ارتباط با برنامه ها و روند فروش پروژه ها طی یک سال گذشته گزارشاتی ارائه داد.

پس از پایان جلسه، مدعوین محترم جهت رونمایی از پروژه Video Mapping برج مثلث در محل حاضرگردیده و با تایید و تاکید بر استفاده از فناوری های نوین در عرصه تبلیغات  به کار خود پایان دادند.

عکسی یادبود تیم مسکن جنوب با گروه سرمایه گذاری مسکن از خاطرات خوب دیگر این بازدید بود.

farshad_farzin

۱۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید