علی شاه حیدری، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران شد

علی شاه حیدری، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، مورخ 1397/08/15، روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه، مدیر عامل و رییس جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران را منصوب نمود.

ظهیری 2

بر اساس این گزارش، مجید غفوری روزبهانی به عنوان رییس هیات مدیره این شرکت تعیین و جایگزین حسین شفقی شد. روزبهانی در کارنامه خود سوابق فعالیت به عنوان استان‌دار کرمانشاه، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان‌های تهران و کرمانشاه، شهردار منطقه 5 تهران، شهردار کرمانشاه و مدیر کل حوزه وزارتی راه و شهرسازی را دارد.

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت

در این جلسه، علی شاه حیدری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران‌ جایگزین شهرام شهریاری شد. شاه حیدری، یکی از مدیران با سابقه گروه سرمایه‌گذاری مسکن است که پیش از این چندین سال به عنوان معاون فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود فعالیت می‌نمود. وی همچنین سوابق علمی و اجرایی درخشان دیگری را در صنعت ساختمان در کارنامه خود دارد.

ظهیری 9

ظهیری: مدیران شرکت بایستی با تمام توان در راستای رفع مشکلات بکوشند

روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن در این جلسه با اشاره به زیان انباشته سنگین شرکت، از مدیران آن خواست تمام تلاش خود را در راستای رفع این مشکل به کار گیرند. وی با اشاره به این که بازار گسترده شهر تهران به عنوان بزرگ‌ترین بازار ساختمان کشور در حوزه فعالیت این شرکت قرار دارد، به سوابق درخشان شرکت اشاره کرد و گفت: «بایستی بتوانیم با سلسله اقدامات مناسبی، شرکت را احیا نموده و به سرعت از مشکلات فعلی عبور نماییم». وی با اشاره به این که دو مشکل اساسی شرکت، هزینه‌های مالی و نداشتن درآمد است، از برنامه‌ریزی انجام شده برای ورود هلدینگ و کاهش سریع هزینه‌های مالی از یک سو و تعریف پروژه‌های جدید به منظور توسعه فعالیت و ایجاد درآمد در شرکت خبر داد. وی تاکید کرد: مذاکرات خوبی برای ورود به چند پروژه سودده انجام شده است که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت مصوبات لازم را اخذ و به این پروژه‌ها ورود نماییم. وی همچنین از توافق اولیه با بانک به منظور تامین منابع مالی برای احداث این پروژه‌ها خبر داد.

ظهیری در خصوص انتصابات انجام شده نیز از آقای روزبهانی به عنوان یکی از ارزشمندترین مدیران مملکت نام برد و ابراز امیدواری کرد که با حضور ایشان و با توجه به روحیه تلاش و فعالیت ایشان، شاهد کاهش و رفع مشکلات شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم. وی همچنین آقای شاه حیدری را یکی از مدیرانی دانست که ضمن آشنایی با گروه، می‌تواند با توان اجرایی خود، مشکلات فعلی را رفع نموده و شرکت را به مسیر رشد و تعالی رهنمون نماید. وی همچنین هلدینگ را همراه و یار مدیران شرکت در این مسیر دانست و تاکید کرد ضمن حفظ نکات مثبت قبلی، اقدامات اصلاحی لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در انتهای این جلسه از خدمات شهریاری و شفقی، مدیر عامل و رییس هیات مدیره سابق شرکت با اهداء لوح قدردانی به عمل آورد و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

ظهیری 11

۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید