حمیدرضا زمرد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند شد.

حمیدرضا زمرد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ این جلسه که در روز شنبه 19 آبان ماه سال جاری در دفتر شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند برگزار گردید، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن معرفی  «حمید رضا زمرد» به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند، طی سخنان مهمی سیاست‌ها و درخواست‌های هلدینگ را در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند بیان داشت. زمرد پیش از این چندین سال معاون فنی و اجرایی شرکت الوند بود و پیش از آن نیز در سمت‌های مختلف مدیریتی و کارشناسی در این شرکت فعالیت نموده است.

33

روزبه ظهیری هاشمی در بخش آغازین سخنان خود گفت: باعث خوشحالی است که در یکی از بهترین شرکت‌های گروه حضور دارم و این حرف من، نه به واسطه حضور در این جلسه، بلکه به گواه آماری است که با تلاش و جدیت حاصل گردیده است. و این مرهون خدمات شایسته مهندس نوربهشت و اعضای هیات مدیره شرکت الوند است که این خانواده صمیمی و پویا را در این مجموعه ایجاد کرده‌اند. 

35

ظهیری با تاکید بر این که هیچ تصمیمی برای تغییرات در این شرکت نداشته است، بیان کرد: به همان اندازه‌ای که تغییر در یک تیم کاری خوب ریسک بالایی دارد، عدم تغییر در یک تیم خوب برای تبدیل آن به یک تیم عالی، در بلند مدت تبعات بدتری خواهد داشت و مجموعه‌هایی که نتوانند جایگاه خود را به صورت مستمر ارتقاء بخشند، شکست‌های سنگینی را متحمل خواهند شد.

34

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت الوند را از جهات توانمندی فنی و اجرایی در سطح گروه کم نظیر دانست و در عین حال تاکید کرد که ایراداتی هم وجود دارد که در راستای رشد و تعالی هر چه بیشتر شرکت بایستی رفع گردد.

 

۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید