بازدید مدیران شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن و هیات همراه ازپروژه ستاره کیش

بازدید مدیران  شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن و هیات همراه ازپروژه ستاره کیش
مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن و جمعی از مدیران گروه مالی بانک مسکن به همراهی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، با حضور در محل پروژه ستاره کیش از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مصطفی ازگلی مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن ، نادر قاسمی  مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری بانک مسکن و هیات همراه ،  با همراهی مهندس حجازی  مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و  مقدم نژاد مدیر منطقه کیش شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب  ایشان را در این بازدید همراهی کردند.

kish0  

مهندس حجازی  ضمن تشکر از حضور مجموعه بانک مسکن در جهت همکاری و همدلی در اجرای پروژه ستاره کیش  طی گزارشی  به تشریح و توضیح روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی  پروژه  در دفتر فروش جزیره کیش پرداخت.


kish3   

وی با ابراز خرسندی نسبت به  روند رو به پیشرفت این پروژه مسکونی ، تجاری و خدماتی در یکی از بهترین مناطق جزیره کیش و استقبال مردم از پیش خرید این پروژه  در زمان رکود اقتصادی از رعایت صحیح زیر ساخت ها ی لازم در تولید این پروژه توضیحاتی را برای حضار بیان کردند.


kish4 kish1  

kish5

گفتنی است این پروژه که از بزرگترین و معتبر ترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن می باشد در زمینی با لغ بر 18 هکتار در یکی از بهترین مناطق مسکونی جزیره کیش طراحی گردیده و در حال احداث می باشد . در این مجموعه تعداد 68 بلوک ویلایی ( 5/2 طبقه پیلوت ) برگرفته از معماری ساحلی و تعداد 10 قطعه بلند مرتبه مدرن و با تکنولوژی های روز دنیا ،  در حال ساخت می باشد . در بخش میانی این مجموعه فضایی با لغ بر 10000 متر مربع جهت احداث مجموعه ای خدماتی در نظر گرفته شده است  .


kish6

در ادامه این بازدید جلساتی  مفصل در خصوص چگونگی تامین اعتبار مورد نیاز پروژه و روند ادامه اخذ تسهیلات از بانک مسکن در محل دفتر پروژه کیش برگزار گردید.

 

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید