نخستین همایش فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه گذاری مسکن به میزبانی سرمایه گذاری مسکن جنوب ( شعبه کیش) برگزار گردید.

نخستین همایش فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه گذاری مسکن به میزبانی سرمایه گذاری مسکن جنوب ( شعبه کیش) برگزار گردید.
نخستین همایش فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه گذاری مسکن در تاریخ ششم و هفتم بهمن ماه 95 در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب این همایش با بررسی موضوعات مختلف در حوزه مدیریت پروژه و بررسی تکنولوژی های نوین ساخت ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

همایش با حضور مدیر عامل ( امینی) و معاونین ایشان و همچنین مهندس فرشچیان رئیس هیات مدیره گروه و کلیه معاونین فنی و مدیران کنترل پروژه شرکت های تابعه برگزار گردید.

HK01

در ابتدای همایش فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ضمن خیر مقدم به تمامی حضار  مطالبی از پتانسیل های جزیره کیش و پروژه عظیم ستاره کیش برای مدعوین عنوان نمود و نقش تکنولوژی نوین را در عرصه تولید و ساخت بسیار مهم خواند.

HK02

مهندس احمد فرشچیان در آئین افتتاحیه همایش ضمن تقدیر از بابت تشکیل این همایش گروه سرمایه گذاری را از جمله شرکتهای معرفی نمود که باید همواره در زمینه کیفیت اجرا در کشور سرآمد باشد.

 ایشان با اشاره به اهمیت طراحی و کنترل نهایی و تطبیق آن با سیاستهای کلان بانک و نیاز بازار مسکن را از مهم ترین اولویت های گروه دانست و بر آن تاکید نمود .

HK03

امینی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن سخنران بعدی افتتاحیه همایش بود.

وی با ذکر تاخیرات رخ داده در برخی پروژه های شرکت اینگونه تاخیرات را زیان بار دانست و گفت: توسعه مدیریت پروژه در گروه و شرکتهای تابعه می تواند در رفع اینگونه مشکلات کمک شایان توجهی نماید.

امینی همچنین برآورد صورت گرفته درخصوص هزینه پروژه ها را بدلیل عدم رعایت دقت ارقام محقق نشده خواند و به انحرافات احتمالی اشاره کرد و از کلیه معاونین فنی و مدیران کنترل پروژه خواست با دقت عمل در برآورد دقیق هزینه ها در زمان تعریف شده و برنامه ریزی برای عملیات پروژه ها صورت گرفته و با درنظر گرفتن زمان ، کمترین میزان خطا و اختلاف در این ارقام و محاسبات رخ دهد.

 HK04

در ادامه مروج معاون توسعه فناوری و ساخت گروه نیز ضمن خیرمقدم و خرسندی از حضور کلیه همکاران خواست تا با تعامل درخصوص مدیریت ساخت و توسعه فناوری های بروز جهت پیشبرد اهداف کلان شرکت گروه را همراهی نمایند.

در روز اول همایش دکتر شیرزاد مدیر سرمایه گذاری منطقه آزاد نیز حضور داشتند و همکاران فنی  مقالاتی درخصوص کیفیت و ساخت ارائه نمود.

HK11

HK05

روز دوم همایش نیز در ساعت 8:30 روز پنجشنبه آغاز و کارگروه کارگاه تخصصی توسعه مدیریت پروژه و خلق ارزش متمایز با انتخاب بهینه فناوری نیز برگزار  و چند پروژه برتر در این زمینه  نیز معرفی گردید.

HK06

 

HK7

در این روز از مهندس امانی مهر طراح و معمار بسیاری از پروژه های خاص گروه سرمایه گذاری مسکن و همچنین ستاره کیش طی مراسمی از جانب گروه و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب تقدیر بعمل آمد .

 HK08

در پایان بیانیه در خصوص روش اجرایی صحیح فناوری و مدیریت ساخت ارائه و آئین اختتامیه برگزار گردید.

حضار از پروژه عظیم ستاره کیش یکی از مطرح ترین پروژه های شرکت سرمایه گذاری میکن جنوب بازدید بعمل آوردند .

HK09

 

HK09

 

 HK11

۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید