مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب آقای دکتر ظهیری از پروژه ستاره کیش بازدید نمود

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب آقای دکتر ظهیری از پروژه ستاره کیش بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، سه شنبه مورخ 97/07/24 مدیریت محترم عامل گروه سرمایه گذاری مسکن جناب دکتر ظهیری هاشمی به همراه معاونین محترم و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب مهندس فرزین و تیم همراه از پروژه ستاره کیش بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند اجرایی و مسایل مرتبط با این پروژه قرار گرفتند

در ابتدای این بازدید با مراجعه به دفتر فروش شعبه ، مدیر شعبه کیش توضیحات کاملی در خصوص سایت پلان پروژه ، فازهای ویلایی به اتمام رسیده ، محوطه سازی و بلوک های بلند مرتبه و خدماتی به ایشان ارائه نمودند .

ظهیری 8

ظهیری 8

سپس بازدید از عملیات اجرایی در بلوک های بلند مرتبه آغاز گردید و ایشان در جریان جزئیات کامل پروژه های در دست احداث شرکت قرار گرفتند .

 farshad_farzin

farshad_farzin

 ظهیری 11

farshad_farzin-کیش

 در ادامه بازدید از دفاتر فنی و نظارتی  شعبه انجام پذیرفت و  مراحل انجام امور فنی و نظارتی به ایشان ارائه گردید .

ظهیری 9

سپس با حضور در دفتر شعبه نسبت به بررسی موضوعات هر یک از بلوک ها اقدام گردید . در پایان ایشان با اشاره به اینکه کیفیت در اجرا و مشتری مداری مهم ترین خط مشی  گروه سرمایه گذاری مسکن می باشد ، ارائه راهكارهای جدید را در جهت افزایش بهره وری و کیفیت را از اولویت های گروه سرمایه گذاری مسکن ، برشمردند .

در پایان ایشان با اشاره به اینکه کیفیت در اجرا و مشتری مداری مهم ترین خط مشی  گروه سرمایه گذاری مسکن می باشد ، ارائه راهکارهای جدید را در جهت افزایش بهره وری و کیفیت را از اولویت های گروه سرمایه گذاری مسکن ، برشمردند .

کیش

۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید