بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت هلدینگ و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از پروژه های شیراز

بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت هلدینگ و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از پروژه های شیراز
 ** بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت هلدینگ و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از پروژه های شیراز در تاریخ 16/06/93## 
   
 مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا   
   
  پروژه های در حال احداث شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در تاریخ  16/06/93 مورد بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت هلدینگ و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب قرار گرفت. در این بازدید ، روند ساخت بخش های مختلف پروژه ها بررسی شد و در ادامه ، عملیات اجرایی پروژه های فاز 3 و فاز 4 پروژه نیلوفر و بلوک F مجتمع مسکونی دراک شیراز آغازگردید. شرح مختصری از چگونگی و روند پروژه های فوق الذکر به قرار ذیل می باشد: 
   
  آغاز عملیات اجرائی فاز 3 و فاز 4 مجتمع مسکونی نیلوفر شیراز ؛ این مجتمع با بیش از 46000 مترمربع زیربنا و240 واحد مسکونی ، فاز سوم و چهارم عملیات اجرایی خود را با تعداد 6  بلوک آغاز کرد. 
   
  
nilofar3  nilofar 
 مجتمع مسکونی نیلوفرمجتمع مسکونی نیلوفر 
 
   
  مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا؛ این مجتمع با کاربری تجاری- مسکونی زیربنایی بیش از 7000 مترمربع دارد و به اذعان از شهرداری این منطقه ، طراحی این پروژه پس از افتتاح باعث ارتقا در کیفیت بافت شهری منطقه خواهد گردید. 
   
  
مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا2
مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا2
 مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا مجتمع مسکونی-تجاری آناهیتا
 
   
  آغاز عملیات اجرائی بلوک F  مجتمع دراک شیراز ؛ مجتمع مسکونی دراک که در یکی از بهترین موقعیت های شهر شیراز واقع شده است از سال 1380 عملیات اجرایی خود را آغاز کرده و تا کنون پس از تحویل 350 واحد مسکونی ، در حال اجرای فاز سوم با 140 واحد و فاز چهارم (بلوک F) با 60 واحد مسکونی می باشد.  
   
  
دراک4  مجتمع مسکونی-تجاری دراک 
 مجتمع مسکونی دراک  مجتمع مسکونی دراک 
 
   
   

۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید