برگزاری نخستین همایش مسکن و سرمایه گذاری در شیراز توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

برگزاری نخستین همایش مسکن و سرمایه گذاری در شیراز توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب
مدیریت شرکت سرمایه گذاری جنوب فارس گفت:پیش بینی می شود که در سال 95 رکود بخش مسکن سیر نزولی خودش را از دست بدهد و با توجه به سیاست هایی که دولت به بانک ها سپرده است باید زیر ساخت ها را برای سرمایه گذاران فراهم کند.
در نخستین همایش مسکن و سرمایه گذاری مدیریت شرکت سرمایه گذاری جنوب مهندس جلیل حجازی گفت: اخیرأ در حوضه مسکن فعالیت خوبی را داشته ایم و امیدواریم که چشم انداز خوبی در این بخش داشته باشیم.

hamayesh2
وی افزود:سیستم ما مشتری مداری و کیفیت مداری است و نسبت به سال های گذشته 130 درصد افزایش بودجه داشتیم، ما شرکت را توسعه می دهیم که در مسکن رشد خوبی را داشته باشیم.

hamayesh3
مهندس جلیل حجازی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری جنوب یکی از بزرگ ترین شرکت انبوه سازان کشور به حساب  می آید که دفتر مرکزی این شرکت در شیراز مستقر است و در 6 استان فعالیت دارد.

وی در خصوص فعالیت در استان ها، گفت: در حال حاضر در کرمان 2000 واحد در حال ساخت ، 300 واحد آماده تحویل میباشد ، در اهواز 600 واحد ساخت و250 واحد آماده تحویل می باشد و همچنین در شیراز 4000 واحد تحویل داده شده است.

hamayesh4
مدیریت شرکت سرمایه گذاری جنوب در زمینه پروژه ستاره کیش اظهار داشت: یکی از بهترین و مهم ترین بخش های سرمایه گذاری در ارتباط با پروژه ی ستاره کیش بوده به این جهت که حواشی اقتصادی در کیش بیشتر بوده و باعث رشد خوب و فزایندی در حوضه مسکن شده است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر دو هزار واحد مسکونی در ستاره کیش در حال احداث است و امیدواریم که در سال 95 رشد و توسعه خوبی را در بخش مسکن شاهد باشیم.
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۷:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید