بازدید مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی

بازدید مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیات همراه از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی
مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن و هیات همراه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی ( عسلویه ) و شهر های استان بوشهر ، از زمین ها و زیر ساخت های این استان و منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ، دوشنبه 24 آذر ماه 1395، محمدرضا امینی (مدیر عامل محترم گروه) و سید مسعود مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت گروه)، با حضور مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب مهندس فرزین   و معاونین ، ضمن حضور در منطقه پارس جنوبی ، از زمین ها و زیر ساخت های  این منطقه بازدید نمودند.

عسلویه2



در ابتدای بازدید امینی و هیات همراه  با حضور در دفتر مدیر عامل پارس جنوبی با ایشان  ملاقات  و در خصوص  توانایی های گروه سرمایه گذاری مسکن و معرفی پروژه های مطرح مشابه شرکت  و ساخت مناطق مسکونی توضیحاتی ارائه دادند .

در ادامه مهدی یوسفی مدیر عامل پارس جنوب ضمن خیر مقدم و استقبال از حضور گروه سرمایه گذاری مسکن جهت تولید و ساخت واحد های مسکونی در منطقه  و معرفی کامل پارس جنوبی  ، در خواست بررسی  میدانی جهت راهکار های تولید و ساخت مناطق مسکونی پرسنل نفت در سطوح شهری استان  را نمود. 

عسلویه3

پس از این ملاقات امینی و هیات همراه با بازدید از سایت پارس جنوبی ، و سپری کردن مسیر  با حضور در  شهر جم  به بازدید و بررسی منطقه پرداختند .

 در این بازدید مهندس علمداری شهردار محترم جم نیز از ایشان استقبال نمودند.

 عسلویه6

در ادامه مسیر بازدید ، امینی و هیات همراه با حضور در شهر کنگان به میزبانی فرماندار این شهر با حضور درفرمانداری با مهندس عبدالنبی یوسفی فرماندار  ، آقایان اکبر پاریابی رئیس شورای شهر ،  عباس  پاریابی معاونت عمرانی شهرداری  و  درستکار سرپرست شهرداری کنگان  مورد استقبال قرار گرفتند .

کنگان

در این جلسه یوسفی ضمن خیر مقدم ،  با معرفی منطقه استراتژیک کنگان در پارس جنوبی  ، خوشنودی خود را از حضور هلدینگ سرمایه گذاری مسکن در خصوص  انجام پروژه ساخت و ساز مسکونی این مجموعه در منطقه اعلام نمود .  وی اذعان داشت باتوجه به  شناخت کامل  مهندس فرزین از زیر ساخت ها این منطقه  ، آینده روشنی را در رشد و به سازی منطقه خواهد دید و حمایت کامل خود را در این خصوص اعلام نمود.

 در ادامه مسیر بازدید با سپری کردن راه ، مدیر گروه سرمایه گذاری مسکن وهیات همراه با حضور در شهر بوشهر ، در عمارت استانداری مورد استقبال گرم استاندار بوشهر  قرار گرفتند.

استاندار بوشهر

در این جلسه مشترک که با حضور امینی و همراهان و دکتر سالاری استاندار بوشهر ، قاسمی نماینده طرح وگسترش پارس جنوبی ، موسوی رئیس سرپرستی بانک مسکن استان بوشهر و رستمی مدیر کل راه شهرسازی استان انجام پذیرفت ، ضمن خیر مقدم به امینی و همراهان ، از راهکار ها و پیشنهادات شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص مناطق مسکونی  استقبال و توضیحاتی در خصوص منطقه و برنامه دولت در خصوص ساخت واحدهای مسکونی شرکت نفت در بافت شهری توسط دکترسالاری ارائه گردید .

در ادامه موسوی توضیحاتی در خصوص برنامه های پرداخت وام برای تولید وساخت واحد های مسکونی پرداخت و رستمی نیز گزارشی از منطقه و زیر ساخت های شهری و آماده سازی امکانات اولیه تولید را تشریح نمود .قاسمی نیز اظهار امیدواری نمود که باحمایت و همدلی تمامی ارگانها  این تصمیم به نتیجه رسیده و پروژه های فاخر و در خور استان و شرکت نفت تولید گردد .

در پایان استاندار بوشهر ضمن خوشنودی  از تصمیم و  حضورجناب امینی مدیر گروه سرمایه مسکن در  ساخت این پروژه ها  ، حمایت تمام وکمال خود در کلیه زمینه های ارتباطات عملیاتی استان برای پیشبرد تصمیمات و اهداف مشترک اعلام نمود  .

جلسه با استاندار بوشهر

پس از این جلسه به پیشنهاد مهندس فرزین و دعوت ریاست محترم سرپرستی بانک مسکن  از بافت فرسوده شهر بوشهر بازدید به عمل آمد.

در پایان سفر بازدید از منطقه عسلویه و شهر های استان بوشهر ، امینی ضمن رضایت  و امیدواری و خوش بین بودن به این اتفاق  ، از زحمات مهندس فرزین و تیم همراه در هماهنگی و برنامه ریزی این ملاقاتها تقدیر و تشکر نمود.

 بافت فرسوده بوشهر

جناب مهندس فرزین نیز ضمن تشکر از همکاری و همراهی  اعضائ گروه ، جلسات و مذاکرات انجام شده را مثبت عرض یابی کرد.

 بوشهر

آقای امینی و مهندس مروج در ساعت 00 /22 دوشنبه 24 / 8 /95 بوشهر را به مقصد تهران ترک نمودند.    

 
۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید