بازدید مهندس فرشاد فرزین ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، از دفتر منطقه خوزستان پروژه نفت ( هشت بهشت اهواز)

بازدید مهندس فرشاد فرزین ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، از دفتر منطقه خوزستان پروژه نفت ( هشت بهشت اهواز)

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مهندس فرزین به همراه معاونین ومدیران منطقه ای شرکت ، در مورخه دوشنبه 95/09/15 از پروژه هشت بهشت اهواز ، بازدید نمودند .

در این بازدید توضیحات مشروحی از پروژه و عملیات زیربنایی ، ساختار فاز های 1 ، 2 هشت بهشت توسط مهندس علیپور به ایشان داده شد .
پس از بازدید فرزین و هیات همراه با حضور در شهرداری منطقه 3 اهواز با مجتبی گلستانی شهرداردیدار کردند . در این دیدار در خصوص همکاری مستقیم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در نظارت پروژهها و همکاری در ساخت پروژههای مشارکتی با شهرداری اهواز و تعامل بیشتر شرکت با شهرداری بحث و گفتگو شد .
فرزین نیز از تمایل شرکت در خصوص ساخت پروژههای جدید در منطقه خوزستان خبر داد .

در ادامه مهندس فرزین با حضور در ساختمان راه و شهرسازی استان خوزستان با محمد راستگو مدیریت مسکن راه و شهر سازی به گفتگو پرداخت .
در این جلسه راستگو ضمن خیر مقدم به معرفی و پیشنهاد مشارکت در ساخت پروژه های راه وشهر سازی خوزستان پرداخت ، که فرزین نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد دستور به بررسی جدی و عملیاتی را از واحد فنی شرکت خواستار شد .

پس از این جلسه مهندس فرزین و هیات همراه در ساختمان سرپرستی بانک مسکن استان خوزستان حضور یافتند و مورد استقبال نادری مدیر شعب سرپرستی بانک مسکن استان قرار گرفتند .

khozestan-naderi
در این دیدار در مورد تسهیلات مسکن یکم در استان و تخصیص تسهیلات بدون سپرده بانک مسکن برای خریداران پروژههای شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در استان تبادل نظر شد .
نادری از ساخت باشگاه تفریحی ، فرهنگی ، ورزشی بانک مسکن در استان خوزستان خبر داد و تمایل خود را برای همکاری با شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ابراز نمود .
فرزین نیز ضمن تشکر از نادری خواستار تعامل بیشتر و برنامه ریزی مناسب و کاربردی جهت خانه دار شدن اقشار مختلف مردم در راستای تامین مسکن خوب گردید.
پس از این جلسه مهندس فرزین و هیات همراه به بازدیداز زمین های پیشنهادی شرکت توسعه عمران امید وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) در سطح شهر اهواز از مناطق پیشنهادی جهت سرمایه گذاری در پروژههای مسکونی ، تجاری و هتل بازدید بعمل آوردند .

khozestan-omran-tosee
مهندس فرزین در خاتمه سفر بازدیداز منطقه خوزستان ضمن تشکر از هماهنگی های بعمل آمده خاطر نشان کرد، که سیاست کلی گروه بر پایه تولید مسکن مناسب و تحقق شعار مسکن خوب زندگی را زیباتر می کند بنا گردیده است و ما به صورت جدی به آن پایبندیم .
فرزین وهمراهان عصر 15 / 9 / 95 اهواز را مقصد شیراز ترک نمودند .

۱۵ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید