بازدید مهندس فرشاد فرزین ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، از پروژه مشارکتی بلوک 83 ستاره کیش

بازدید مهندس فرشاد فرزین ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، از پروژه  مشارکتی بلوک 83  ستاره کیش
بازدید مهندس فرشاد فرزین ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، از پروژه مشارکتی بلوک 83
ستاره کیش و جلسه مشترک با هیات اجرایی نظام مهندسی فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مهندس فرزین به همراه مدیران شعبه کیش ، در مورخه 95/10/01 از بلوک 83  پروژه ستاره کیش  (پروژه مشارکتی با نظام مهندسی فارس ) بازدید نمودند .

پس از این بازدید جلسه ای مشترک با هیات اجرایی نظام مهندسی فارس در ساختمان مهندسان کیش 2 واقع در پروژه نظام مهندسی برگذار و موارد فنی بحث  و تبادل نظر گردید .

جلسه کیش2

در این جلسه هماهنگی بیشتر در جهت پیشبرد اهداف مشترک و تصمیم گیری در خصوص پیشنهاد  برخی تغییرات در نوع مصالح و تجهیزات مکانیکی و برقی پروژه صورت پذیرفت .

مهندس فرزین با استقبال از این پیشنهادات و اهداف در دست اقدام این تغییرات را  با هماهنگی واحد فنی بلامانع دانست و دستور همکاری دفتر کیش را با این هیات و شریک سرمایه گذار صادر نمود .

ایشان خاطر نشان کردند که تصمیمات سریع و جدی در  عملکرد و اجرا و جلوگیری از هر نوع تاخیر در اقدامات ، لازمه بهبود کیفیت و بهینه سازی فضا های ساختمان می باشد و ما برای رسیدن به این اهداف با طرف مشارکت خود کمال همکاری را انجام خواهیم داد .
در انتهای جلسه فرزین با مثبت ارزیابی کردن جلسه اظهار امیدواری نمود که با توامندی های شاخص این شریک معتبر پیشرفت چشمگیری را  در پروژه شاهد خواهیم بود .

(( دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد))

۱ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید