مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن از عوامل فروش شرکت‌های برتر در «جشنواره تلاش بهاره» سال 96 تقدیر نمود.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن از عوامل فروش شرکت‌های برتر در «جشنواره تلاش بهاره» سال 96 تقدیر نمود.
در جشنواره تلاش بهاره سال 96 از عوامل فروش سه شرکت موفق در تحقق فروش پروژه‌ها با حضور مدیر عامل تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ در جلسه تقدیر از شرکت‌های پیشرو در زمینه تحقق فروش پروژه‌ها که دوشنبه 30 مرداد ماه امسال در سالن اجتماعات هلدینگ در قالب «جشنواره تلاش بهاره سال 96» برگزار شد.
 🔹محمدرضا امینی، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از عوامل موثر فروش سه شرکت زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن شامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند و همچنین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان با اهدای لوح یادبود و جوایز تقدیر به عمل آورد.

11
🔹صالحی، معاون برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن و مجری جشنواره در تشریح  این طرح گفت هدف این برنامه ایجاد انگیزه و رقابت در بین کارشناسان فروش شرکت‌ها می‌باشد. 
🔹 در این راستا در جلسات فشرده کمیته برنامه و بودجه که آذر و دی‌ماه سال گذشته تشکیل شد سند مورد توافق بودجه سال آتی شرکت‌ها بدین ترتیب تصویب شد که هر شرکتی در صورت تحقق فروش 60 و 80 درصدی گردند جوایز مورد نظر کمیته به ایشان اهدا می‌گردد.

12
🔹صالحی در ادامه، شرکت‌های برتر جشنواره را معرفی نمود، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با تحقق فروش رتبه اول، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند رتبه دوم و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان رتبه سوم این جشنواره را کسب نمودند که برگزیدگان لوح تقدیر و جوایز خود را از دستان امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن تحویل گرفتند.

13

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید