بازدید دوره ای معاونت فنی اجرایی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از پروژه های شعبه کیش

بازدید دوره ای معاونت فنی اجرایی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از پروژه های شعبه کیش

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب مهندس سید حسین موسوی ، معاونت فنی اجرایی شرکت ، به همراه مهندس بمویی ، کارشناس فنی شرکت ، در مورخه 05/06/96 از پروژه ستاره کیش بازدید نمودند .

 ds

در این بازدید که مدیر شعبه کیش ، سرپرست دفتر فنی شعبه و کارشناسان نظارت مقیم و اجرایی شعبه ایشان را همراهی می نمودند ، ضمن بازدید از بلوک 71-70 ، از کلیه بلوک های مشارکتی بازدید به عمل آمد .

 ccds

 در ابتدا ضمن بازدید از عملیات آغاز شده سفتکاری در بلوک 71-70 ، پیشنهادات شعبه در خصوص بهینه نمودن پلانهای بعضی واحدها ارائه گردید و پس از بحث و تبادل نظر در این خصوص ، تصمیمات لازمه در این خصوص اتخاذ گردید .

در ادامه با گزارشی از روند درخواست مصالح مورد نیاز  و همچنین توان اجرایی پیمانکار سفتکاری ، تصمیماتی در زمینه افزایش سرعت اجرایی و همچنین پشتیبانی مربوطه صورت پذیرفت و همچنین بازدیدی از اجرای داربست نما به منظور تکمیل پیش نیازهای آغاز اجرای نما صورت پذیرفت .

dff

پس از آن با بازدید از بلوک مشارکتی 73-72 ، 80 و 83 ، ضمن بررسی عملیات اجرایی انجام شده و گزارش کاملی از روند اجرایی بلوکهای مشارکتی توسط نمایندگان آن شرکتها ارائه گردید و مهندس موسوی ضمن تاکید بر افزایش نیروهای اجرایی و سرعت پروژه ، مطالبی در خصوص افزایش کیفیت اجرایی ، افزایش سطح ایمنی کارگاهها و تهیه شناسنامه فنی واحدها ارائه نمودند .

 wwe   

۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید