حضور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در اولین نمایشگاه املاک و مستغلات اصفهان

حضور شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در اولین نمایشگاه املاک و مستغلات اصفهان
اولین نمایشگاه تخصصی مسکن و انبوه سازی، املاک و مستغلات در تاریخ چهارم لغایت هفتم آبان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان در حال برگزاری است. در این نمایشگاه شرکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب نیز با ترکیبی از تیم فروش شرکت‌های زاینده رود، شمال، جنوب، شمال شرق، سامان و نماینده هلدینگ در نمایشگاه حاضر هستند.

erett

 به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن، مشاوران مسکن، طراحان و مهندسان ایرانی در حال برگزاری است که امروز (شنبه) سومین روز برگزاری این رویدار می‌باشد. در ابتدا بعد از بریدن ربان افتتاحیه توسط مدیر کل امور رفاهی اصفهان و بازدید ایشان از ماکت پروژه ستاره کیش، نمایشگاه شروع به کار کرد. 

jjj

در طول برگزاری نمایشگاه، محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مهندس شفیعی، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و دکتر سعادتمند، مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن تا به امروز با حضور در نمایشگاه، از غرفه شرکت بازدید به عمل آوردند.

در روز های سوم و چهارم این نمایشگاه با حضور جناب آقای نعیمی مدیر کل شعب بانک مسکن اصفهان و رییس راه و شهرسازی استان اصفهان و جناب آقای کلانتری معاون وزیر تعاون و رئیس کارخانه سیمان اصفهان، به حضور شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جان تازه ای بخشید.

ssdcc

۶ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید