نخستین گردهمایی پرسنل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار شد.

نخستین گردهمایی پرسنل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار شد.
نخستین گردهمایی پرسنل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در تاریخ هفدهم دی ماه نود و شش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار گردید.

نخستین گردهمایی پرسنل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در تاریخ هفدهم دی ماه نود و شش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب این گردهمایی با هدف ارائه عملکرد بخش های مختلف در راستای بهینه سازی و مدیریت زمان ، هزینه و کیفیت  ، تشکیل گردید.

سالن

در ابتدای گردهمایی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب مهندس فرزین ضمن خیر مقدم به تمامی حضار، به اختصار مطالبی در خصوص راهکارها و خدمات نوینی که در این شرکت اتفاق افتاده سخن گفت وابراز امیدواری کرد با توسعه چنین رویکردی میتوان به نتایج مثبتی رسید.

فرزین

امینی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن سخنران بعدی افتتاحیه گردهمایی بود.

ایشان با اشاره به هرم (مدیریت هزینه ،زمان،کیفیت ) اهمیت طراحی و کنترل نهایی و تطبیق آن با سیاستهای کلان بانک و نیاز بازار مسکن را از مهم ترین اولیت های گروه دانست و بر آن تاکید نمود.

وی در ادامه در خصوص کارنامه قابل قبول منطقه جنوب سخن گفت وابراز امیدواری کرد که این نتایج رو به پیشرفت باشد.همچنین به برآورد صورت گرفته در خصوص دارائی های راکد شرکت اشاره نمود واز مسئولین مربوطه در سرمایه گذاری مسکن جنوب خواست که این مهم را در دستور کار خود قراردهند.

امینی  در ادامه امینی درباره  رکود 5 ساله در بازار مسکن سخن گفت وتاکید نمود با توجه به سیاست نیاز این بازار ، تغییراتی در نحوه پرزنت و فروش ایجاد کنیم.  

 مهمان ویژه این گردهمایی جناب آقا ی دکتر تاجگردون ریاست محترم برنامه و بودجه استان فارس ، از حسن نظر این مجموعه قدرانی و آرزوی پایداری و موفقیت برای این گروه نمودند.

تاج گردون

مهندس مروج معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه نیز ضمن عرض خیر مقدم و خرسندی از حضور کلیه همکاران در اولین گردهمایی خواست تا با تعامل و استفاده از ابزارهای نوین جهت پیشبرد اهداف کلان  شرکت و گروه را همراهی نمایند.

مروج

سپس عضو جدید هیئت مدیره، جناب دکتر حمدیان با ابراز خرسندی از پیوستن به این گروه ، اعلام نمود تمام تلاش خود را در راستای اهداف بلند شرکت به کار خواهد گرفت. 

حمیدیان

در ادامه جناب مهندس محمودآبادی از تمام تلاش ها ی جناب مهندس فرزین و همکاران ایشان در این مدت تقدیر نمود .

محمود آبادی

سرکار خانم حجتی به عنوان دبیر هیئت مدیره گزارش مصوری از عملکرد این بخش و امور بهینه شده ارائه کردند.

حجتی

افق هدفهای  مالی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

از دیگر سخنرانان گرانقدر این گردهمایی، معاونت محترم مالی و اداری جناب آقای مهندس زمانی در رابطه با بخش های مالی ،اداری ،فروش و هدف گذاری در آینده سخن به میان آورد .سپس از جناب دکتر ابراهیمی خواستند تا گزارش خود را در رابطه با بخش مالی ارائه نماید.

زمانی  پس از آن مدیر اداری سرکار خانم احمدی در خصوص فعالیت های بخش اداری در سال گذشته سخن گفت و رسیدگی بیشتر به امور رفاهیات ، خدمات به امور رفاهیات ،خدمات به پرسنل ، مدیریت اسناد و تردد را جز برنامه های آتی عنوان نمود.

احمدی

سپس سرکارخانم مهندس دانشمندی مدیر فروش  گزارشی از نحوه عملکرد بخش فروش و اقدامات انجام شده در این رابطه با توجه به عملکرد خوب این بخش در حوزه مالی وموفقیت  در جشنواره بهاره  (رتبه اول بین شرکتهای تابعه در کشور ) را  مطرح کردند.

دانشمندی

مهندس نداف عهده دار حوزه فناوری و اطلاعات سخنران بعدی بود که گزارشی در خصوص بهبود امنیت اطلاعات و افزایش سرعت امور با فاصله گرفتن از سیستم های سنتی ارائه نمود.

Hamed_Naddaf

جایگاه زیباشناسی وهنر در دیدگاه بخش فرهنگی شرکت

سرکار خانم مهندس مصطفی فرد در رابطه با بخش فرهنگی شرکت و جایگاه زیباشناسی و هنر در بناهایی که ما میسازیم سخن گفت.وی در ادامه بیان کرد با توجه تغییر الگوهای ساختاری مسکن ، خانه ها را از مکانی به عنوان خوابگاه به جایگاه امن و آرام تبدیل نماییم.

مصطفی فردپس از استراحتی کوتاه در بخش دوم برنامه، جناب مهندس عباسی مشاور محترم مدیر عامل در خصوص  تغییر در نگرش و گسترش دیدگاه ها و سیستماتیک شدن سخن گفت.و همچنین تاکید برکار گروهی و یکپارچه سازی اطلاعات و مدیریت دانش در تمام حوزه ها را یادآور شد.

عباسی

راهکارهای بخش  فنی و اجرایی

در ادامه معاون محترم فنی و اجرایی آقای مهندس موسوی درباره نحوه عملکرد این بخش و با تاکید بر رفع نواقص  گذشته و ارائه راهکار در این خصوص گزارش خود را بیان نمود.در این حین ، جناب امینی نیز از اینکه فرد یا بخشی اشتباه خود را پذیرفته و در راستای بهبود آن تلاش نماید ابراز خرسندی کردند.

موسوی

پس از آن سرکار خانم مهندس جبه دار باشی درباره فضای معماری و اقدامات زیر بنایی در پروژه بوتیا و همچنین سرکار خانم مهندس خلج نیز درباره پروژه سایه و رفع مشکل مشرفیت در طرح قدیم با تکنیکی مناسب مطالبی را ارائه نمودند.

جبه دارباشیخلج  سپس مهندس بهروزی به عنوان سرپرست تیم BIM ،عنوان نمود که چگونه از تکنولوژی میتوان جهت مدیریت زمان، هزینه،    Clime و دیگر مشکلات حال حاضر تمام پروژهای عمرانی جلوگیری کرد.

بهروزیدکتر محمودی درباره نامناسب بودن HSE در پروژه ها ی گذشته سخنانی ایراد کردند وبا ذکر مثال هایی نشان داد که نداشتن HSE  مناسب میتواند بار هزینه مالی بسیاری برای یک پروژه ایجاد نماید.

محمودی

در ادامه جناب آقای کرم پور درباره نحوه انتخاب پروژه ها جهت ارزیابی تا اجرای پروژه و مهندس صفوی در خصوص نحوه کنترل پروژه ها گزرارش خود را ارائه کردند.

صفوی

در پایان طی جمع بندی که جناب امینی از این گردهمایی داشتند اعلام نمودند ، با توجه به ارتباط مناسبی که بین بخش های مختلف با هلدینگ وجود دارد ، برای شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب آرزوی موفقیت نمودند.

امینی

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب l دی ماه 1396

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب  

۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید