مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس معرفی شد

مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس معرفی شد
ظهیری 2

به گزارش روابط عمومی شرکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس که صبح روز دوشنبه 12 آذر ماه در دفتر این شرکت برگزار گردید، روزبه ظهیری هاشمی، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن، در حکمی «محمد باقر صدیقی» را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس منصوب کرد. صدیقی دارای تخصص و سوابق متعددی در حوزه ساختمان است و در کارنامه ایشان فعالیت‌های اجرایی در پروژه‌های عمرانی به عنوان مشاور، کارفرما، پیمان‌کار و بهره بردار را داشته است. وی پیش از این، معاون فنی و اجرایی شرکت پردیس بود. 

ظهیری 11

در این جلسه که مدیر عامل گروه و معاونین به همراه اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس نیز حضور داشتند، ظهیری، در سخنان خود گفت: این جلسه تودیع نیست، بلکه تکریم مدیری است که قریب به ده سال هر آن چه که در توان داشت برای تعالی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس صرف نموده و جایگاه شرکت در بین یکی از بهترین‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن گواه این موضوع است. 

ظهیری با اشاره به وجود نیرو‌های متخصص در شرکت پردیس،‌ استفاده حداکثری از این سرمایه انسانی را جهت نیل به اهداف عالیه خواستار شد و گفت: در یک فضای تعاملی مشترک و رویکرد حمایتی هلدینگ، امیدوارم بیش از پیش شاهد موفقیت شرکت باشیم. وی در ادامه برنامه‌ریزی مناسب برای حل و فصل مسائل بیمه‌ای، مالیاتی و اسناد مالکیت پروژه‌های قدیمی شرکت را جهت جلوگیری از عدم تحمیل اثرات منفی آن‌‌ها به شرکت خواستار شد.

۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید