دوازدهمین جلسه کمیته معماری جهت بررسی پروژه ستاره کیش برگزار شد

دوازدهمین جلسه کمیته معماری جهت بررسی پروژه ستاره کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ این جلسه نیز با حضور ظهیری (مدیر عامل)، مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت)، شفیعی (مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن)، موسوی (معاونت فنی و اجرائی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب)، راستی (مشاور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب)، و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مهندس سیدجواد میرحسینی، مهندس پورکرامتی و مهندس فرجام از برجسته‌ترین معماران کشور و کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن روز دوشنبه 29 بهمن ماه در دفتر جلسات مدیر عامل برگزار شد.

موسوی

در این جلسه دو طرح پیشنهادی  قطعات«75،74» و«77، 76»، پروژه ستاره کیش متعلق مورد ارزیابی قرار گرفت. که بعد از ارائه توضیحات کامل موسوی،راستی و طراح این پروژه جناب مهندس شفیعی، مقرر گردید، با اصلاح طرح جهت بهره‌مندی مناسب از پشت بام پروژه و ... طرح فوق جهت اجرا به شرکت  سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ارائه گردد.

قطعات 76 و 77 پروژه ستاره کیش  با مساحت 8323 متر مربع در دو بلوک 12 و 15 طبقه و 189 واحد مسکونی احداث خواهد شد و قطعات 75 و 74 پروژه ستاره کیش نیز در دو بلوک است که بلوک 74 با مساحت 4166 متر مربع در 14 طبقه و 102 واحد مسکونی می‌باشد. و بلوک 75 نیز با مساحت 4191 متر مربع در 15 طبقه و 84 واحد مسکونی احداث خواهد شد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید