بازدید مدیر مسکن سازمان راه و شهر سازی استان فارس جناب آقای مهندس گودرزی از پروژه سایه

بازدید مدیر مسکن سازمان راه و شهر سازی استان فارس جناب آقای مهندس گودرزی از پروژه سایه

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، سه شنبه مورخ 97/12/14 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (جناب مهندس فرزین) مدیر مسکن سازمان راه و شهر سازی استان فارس (جناب مهندس گودرزی) و هیئت محترم همراه ، با معاون محترم فنی اجرایی(جناب دکتر موسوی) و مدیر پروژه (مهندس مینایی) از پروژه سایه شیراز بازدید و در جریان روند اجرایی و کیفیت ساخت این شرکت قرار گرفتند.

 در ابتدا از پروژه قدیمی نیلوفر جهت مقایسه کیفیت بازدید نمودند.

farshad_farzin

پس از آن موسوی ضمن ارائه گزیده ای از عملکرد و قابلیت های این پروژه از رفع موانع فنی و دقت در اجرای دیتیل ها سخن گفت و بازدید کنندگان را در جریان موارد قابل رقابت با دیگر پروژه ها قرار داد.

farshad_farzin

او خاطر نشان کرد تمامی موارد انجام شده ابتدا مدل شده تا نواقص آنها پدیدار و پس از آن اجرا میشدند.

سید_حسین_موسوی

موسوی

فرزین در این بازدید استفاده حداکثری از فضاها در بازبینی معماری، داشتن روحیه تیمی،حفظ کیفیت در اجرا و استفاده از نیروهای جوان و خلاق را عامل موفقیت این پروژه برشمرد. او خاطر نشان کرد شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با نگاه شهر سازی و تغییر در نگاه ساختمان سازی به جلو حرکت میکند و نه صرفا یک انبوه ساز.گودرزی نیز در پایان ضمن اعلام رضایت از نحوه عملکرد در طراحی و اجرا و بالا بردن سطح ساخت و ساز در این منطقهو ابراز علاقمندی نسبت به همکاری در پروژه های عمرانی، گفت: باید برنامه ریزی انجام شود تا جهت یادگیری دیگر مجریان از پروژه های شما بازدید به عمل آید.

farshad_farzin

در پایان این بازدید تیم فنی عکسی به یادگار با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ثبت نمودند.

شرکت_سرمایه_گذاری_مسکن_جنوب

 این پروژه در زمستان 97 آماده بهره برداری گردیده است.

پروژه_مسکونی_سایه

۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید