جلسه مشترک و بازدید معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جناب آقای مهندس حق شناس از پروژه سایه شیراز

جلسه مشترک و بازدید معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جناب آقای مهندس حق شناس از پروژه سایه شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، چهار شنبه مورخ 97/12/15 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (جناب مهندس فرزین)، معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی (جناب آقای مهندس حق شناسمدیر کل مسکن شهری و حساب100( سرکار خانم مهندس دهقانی)، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تحقیقات مسکن شهری (جناب آقای مهندس مهندس جابری)، مدیر کل دفتر نظارت وارزیابی مسکن شهری (جناب آقای مهندس مهندس سجادی )، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر (جناب آقای مهندس حیدری بریدی )، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر (جناب آقای مهندس بادره )، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان بوشهر (جناب آقای رضایی)، معاون فنی اجرایی(جناب دکتر موسوی)، معاون مالی و اداری (جناب دکتر ابراهیمی)، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار (جناب مهندس زمانی)، مدیر منطقه بوشهر (جناب مهندس غلامی نژاد) در سالن جلسات دفتر مرکزی این شرکت حضور به هم رساندند. 

در ابتدا فرزین ضمن عرض خوش آمدگویی خدمت حضار محترم، به اختصار گزارشی در خصوص زیر ساخت ها، حوزه فعالیت،استفاده از فناوری های نوین و تغییرات مهمی که در حوزه معماری پروژه ها با توجه به بازار رقابتی و کیفیت بر آن تاکید شده است سخن گفت. او ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور این شرکت در شهرهای کرمان، کیش، اهواز، بوشهر، شیراز، هرمزگان، مشارکت مثمر ثمری را با نهادهای مربوطه در خصوص ساخت مسکن های میان درآمد آغاز نماید.

farshad_farzin

حق شناس نیز ضمن تشکر از دعوت و هدف مشترکی که بین شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و بنیاد مسکن در خصوص ساخت مسکن میان درآمد است، ابراز داشت با توجه به سوابق و پروژه های انجام شده، انشاالله اقدامات لازم در خصوص مشارکت صورت پذیرد.

farshad_farzin

در ادامه فرزین از هیئت محترم دعوت نمود تا با حضور در دفتر فروش از نحوه استفاده تکنولوژی ,AR,RT,VR جهت پرزنت پروژه های این شرکت بازدید و آن را امتحان نمایند.

hamed_naddaf

حامد_نداف

پس از این جلسه هیئت محترم، به همراه تیم فنی از پروژه سایه شیراز بازدید و در جریان روند اجرایی و کیفیت ساخت این شرکت قرار گرفتند.

مهندس حق شناس-معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

موسوی در این بازدید از کم و کیف این پروژه و نکات قابل رقابت با پروژه های مشابه میان درآمدی و با نگاه مهندسی ارزش سخن گفت و حق شناس از دقت در امور انجام شده و با نگاه کیفیت محور اعلان خرسندی نمود.

دکتر_حسین_موسوی

در پایان حق شناس از تیم خود خواست تا بازدید مجددی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن فارس (جناب مهندس زمانی) جهت تبادل اطلاعات و موارد دیگر صورت پذیرد.

شرکت_سرمایه_گذاری_مسکن_جنوب

 

 

۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید