بازدید جناب آقای دکتر حسینی، معاون وزیر راه و شهر سازی و هیئت همراه از پروژه سایه شیراز

بازدید جناب آقای دکتر حسینی، معاون وزیر راه و شهر سازی و هیئت همراه از پروژه سایه شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، پنج شنبه مورخ 98/02/12 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب (جناب مهندس فرزین)، معاون محترم وزیر راه و شهر سازی (جناب آقای دکتر مازیار حسینیمدیر کل راه و شهر سازی ( جناب آقای مهندس تکاور)، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی (جناب آقای مهندس فرهادی)، و هیئت همراه و معاون فنی اجرایی(جناب دکتر موسوی) در پروژه سایه شیراز حضور به هم رساندند. 

980212-sayeh

در ابتدا فرزین ضمن عرض خوش آمدگویی خدمت حضار محترم، به اختصار گزارشی در خصوص زیر ساخت ها، حوزه فعالیت،استفاده از فناوری های نوین و تغییرات مهمی که در حوزه معماری پروژه ها با توجه به بازار رقابتی و کیفیت بر آن تاکید شده است سخن گفت.

980212-sayeh

موسوی در این بازدید از کم و کیف این پروژه و نکات قابل رقابت با پروژه های مشابه میان درآمدی و با نگاه مهندسی ارزش سخن گفت.

980212-sayeh

حسینی در این بازدید با اشاره به اصالت و هویت معماری و کیفیت ساخت ابراز خرسندی نمود و گفت: شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در انجام تعهدات خود به عنوان انبوه ساز موفق بوده است. در ادامه به مدیر کل راه و شهر سازی استان فارس نیز پیشنهاد داد تا در مناطق مختلف با تهیه زمین با این شرکت مشارکت نماید.

980212-sayeh

دکتر حسینی در قسمتی از بازدید در خصوص مزایای سازه های بتنی رهنمود هایی را ایراد فرمودند.

980212-sayeh

با توجه به اینکه پروژه سایه آماده شرکت در مسابقات بین الملی معماری میگردد،حسینی از فرزین خواست تا عکسهایی از این پروژه را به دفترش ارسال نمایند.

980212-sayeh

و به رسم یادگار و ادب تیم مسکن جنوب عکسی را با مهمانان محترم ثبت نمودند.

980212-sayeh

 در ادامه این بازدید با حضور دکتر حسینی از نقاشی دیواری بر روی درب دفتر فروش پروژه سایه با موضوع داستان شیراز رو نمایی گردید و موسوی توضیحاتی را ارائه نمود.

980212-sayeh

980212-sayeh

در پایان این بازدید مقرر گردید جناب مهندس تکاور و تیم مسکن جنوب جهت همکاری بیشتر هماهنگی های لازم را به هم رسانند.

980212-sayeh

 

 

 

 

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید