چهاردهمین جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در مورخ یکم الی سوم مرداد ماه 1398 برگزار شد.

چهاردهمین جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در مورخ یکم الی سوم مرداد ماه 1398 برگزار شد.

به گزراش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، چهاردهمین جلسه هم‌اندیشی مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن در مورخ یکم الی سوم مرداد ماه 1398 در چهارباغ کردان با هدف تبین خط‌مشی‌ها و راهبردها، استفاده از تجربیات شرکت‌های گروه و بهره‌گیری نظر صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مسکن برگزار شد.

گروه سرمایه گذاری مسکن

 توجه به سیاست‌های پولی و مالی، عرضه و تقاضای مسکن، کاربری‌های واحدهای درحال ساخت، تامین مالی، استفاده از ظرفیت‌های گروه مالی بانک مسکن، ایجاد هم افزایی، تعریف پروژه‌های متناسب با رسالت گروه، ایجاد توسعه و حضور در شهرهای جدید، اهم موضوعات مورد بحث در این همایش بود.

در این همایش دکتر عبده تبریزی در خصوص اقتصاد مسکن و سرمایه‌گذاری ایراد سخن نمودند. هم‌چنین آقایان ازگلی (مدیرعامل گروه مالی بانک مسکندکتر ظهیری (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) و فرشچیان (رئیس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری مسکن) به بیان خط‌مشی‌ها و راهبردهای مجموعه بانک مسکن در راستای تحقق اهداف مقرر و تولید و عرضه مسکن باکیفیت پرداختند.

دکتر_ظهیری

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن به بیان ظرفیت‌های گروه مالی در پشتیبانی از برنامه‌های ساخت مسکن و ایجاد هم‌افزایی در گروه پرداختند و استفاده از روش‌های تامین مالی جدید را مورد تاکید قراردادند. هم‌چنین ایشان از انتشار اولین اوراق خرید دین از طریق بازار سرمایه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به عنوان اقدامی موفق یاد و از تلاش های این شرکت در این حوزه قدردانی نمودند.

در این همایش دکتر ظهیری ضمن مرور عملکرد سنواتی گروه به بیان خط مشی‌ها و برنامه‌های عملیاتی گروه برای دستیابی به اهداف و توجه به موازنه معیارهای هزینه، زمان و کیفیت و مهندسی ارزش در اجرای پروژه‌ها، استفاده از مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) و هم‌چنین چگونگی ارتباط بین گروه سرمایه‌گذاری مسکن با شرکت‌های زیر مجموعه پرداخت. فرشچیان نیز از تعلق خاطر و علاقه به گروه سرمایه‌گذاری مسکن و تلاش‌های خود برای ارتقای جایگاه این گروه سخن گفت.

دکتر_ظهیری

در ادامه معاونین و مدیران گروه سرمایه‌گذاری مسکن و مدیران شرکت‌های زیر مجموعه نظرات و دستاوردهای خود در حوزه‌های فنی و اجرایی، فروش و بازاریابی، برندسازی، تامین مالی و مسایل بیمه‌ای و مالیاتی ارائه و امکان ایجاد هم‌افزایی و انتقال دانش را نمودند. مهندس مروج معاون فناوری و مدیریت ساخت گروه و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در خصوص چرخه عمر پروژه‌ها از زمان شکل گیری ایده تا اتمام پروژه بر اساس چهارچوب استاندارد دانش مدیریت پروژه (PMBOK) توضیحات کاملی را ارائه نمود.

مهندس_مروج_جهرمی

 

مهندس_مروج_جهرمی

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب نیز تجربه موفق خود در حوزه فروش و برندسازی را ارائه نمود.در ادامه آقایان زمانی، موسوی، ابراهیمی و نداف در خصوص برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه تبلیغات و بازاریابی، نیازسنجی مشتری، گسترش کیفیت عملکرد، بهبود کیفیت طراحی و ساخت مسکن، تامین مالی فعالیت‌های ساخت‌وساز، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در معرفی محصول و خدمات، به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین نظیر واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و تولید محتوا و توجه به انگیزه نیروی انسانی مطالبی را ارائه نمودند.

farshad_farzin

ابراهیم_ زمانی

دکتر_ابراهیمی

دکتر_حسین_موسوی

مهندس_حامد_نداف

در پایان از تلاش شرکت‌های برتر زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حوزه‌های عملکرد، کیفیت ساخت، تعریف پروژه جدید تقدیر به عمل آمد که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب موفق به کسب مقام اول در حوزه کیفیت تولید مسکن و مقام دوم در حوزه عملکرد کلی  شد.

farshad_farzin

دکتر ظهیری

در پایان این مراسم عکس به یادگار ثبت گردید.

گروه_سرمایه_گذاری_مسکن

۳ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید