جلسه تخصصی بررسی روند پروژه شار برگزار گردید.

جلسه تخصصی بررسی روند پروژه شار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،جلسه بررسی پروژه شار واقع در صدرا،مورخ بیست آذر ماه  98  با حضور مدیرعامل شهر جدید صدرا جناب آقای مهندس حاجی پور و اعضا هیات مدیره  شهر جدید صدرا و همچنین کارشناسان طراحی شهری، معماری، راه و شهر سازی و نمایندگان شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب مهندس راستی (مدیر پروژه صدرا)، دکتر موسوی (معاونت فنی و اجرائی ) دکتر کریم زاده (مشاور مدیرعامل) و مهندس افشین فرزین (مشاور گروه واو) به عنوان طراح پروژه در قالب کارگروه  معماری و طراحی شهری برگزار گردید.

پروژه صدرا

در ابتدا حاجی پور از فعایت ها و نحوه عملکرد مسکن جنوب سخن گفت وآن را در زمره شرکت هایی که در طراحی و اجرا دارای رتبه عالی هستند قرارداد.

صدرا 2

کارشناسان مربوطه نیز در ارتباط با روند اجرا و سرعت بخشیدن به امور مواردی را عنوان نمودند.

صدرا 3

در ادامه موسوی ضمن ابراز خرسندی از روند تخصصی موجود گفت، طرح مذکور در کمیته معماری گروه سرمایه گذاری مسکن نیز با حضور اساتیدی همچون شیخ زین الدین، پورکرامتی، فرشچیان، فرجامی و سهرابی قبلا مورد بررسی و مورد تایید قرار گرفته است. او در خصوص دقت در امور این پروژه به مباحثی همچون مدیریت ارزش، بهینه سازی پروژه و همخوانی با اقلیم منطقه، اثرگذاری این پروژه بر همجواری و شهر جدید صدرا، ارزیابی تخصصی تیم فروش و تعیین بازار هدف از دیگر اقدامات مفید این پروژه بوده است.

صدرا 4

در پایان این جلسه طرح مورد تائید این کارگروه قرارگرفت.

لازم به ذکر است پروژه مسکونی شار در قالب 512 واحد مسکونی و مشارکت با شهر جدید صدرا شروع به کار کرده است.

۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید