بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب آقای مهندس مروج از پروژه های در حال اجرا

بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب آقای مهندس مروج از پروژه های در حال اجرا
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، هفتم خرداد ماه 99  با حضور جناب آقای مهندس مروج، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب و مدیر عامل محترم شرکت، جناب آقای مهندس فرزین و جناب آقای دکتر موسوی معاونت فنی واجرایی، از پروژه های در حال اجرای آن شرکت بازدید به عمل آمد.
ابتدا از بلوک های در حال ساخت پروژه سایه بازدید به عمل آمد و درخصوص افزایش سرعت عملکرد با حفظ کیفیت و بهینه نمودن هزینه های پروژه با مدیرعامل شرکت پیرامید جناب مهندس باقری مذاکره گردید.

پروژه سایه

پس از آن مروج از دفتر فنی کارگاه و روند مستند سازی و ارائه گزارشات بازدید و رضایت خود را از عملکرد شرکت جنوب در کیفیت ساخت ابراز داشت.

پروژه سایه 2

پس از آن بازدیدی از انبار شقایق و اجناس خریداری شده برای پروژه ها صورت پذیرفت. در ادامه مروج از  تجهیز کارگاه پروژه شار در شهر جدید صدرا بازدیدنمود.
پروژه شار
در ادامه جلسه ای در خصوص سیاست های کلان پروژه برگزار و درخصوص مباحث اقتصادی و پیاده سازی مهندسی ارزش در این پروژه بحث و تبادل نظر گردید.

فرشاد فرزین

پروژه شار صدرا

سید مسعود مروج
پس از آن از روند اجرایی پروژه مثلث و واحد های نمونه و مستندات و گزارشات دفتر فنی بازدیدی به عمل آمد.

پروژه مثلث شیراز

پروژه برج مثلث شیراز
در آخر، جلسه ای با حضور معاونین در دفتر مرکزی مسکن جنوب برگزار و در خصوص همسو شدن با خط مش گروه و پیگیری جلسه پایش و قراردادها بحث و تبادل نظر گردید.
۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید