مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا با فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا با فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب
فرشاد فرزین مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، با اشاره به بازار مسکن  در حوزه  جنوب کشور اظهار داشت: آنچه واضح است در سال‌های اخیر بازارهای سرمایه دچار نوسانات رو به رشد شدیدی بوده‌اند و بازار مسکن نیز از این مهم مستثنی نگردیده  است، لیکن نکته قابل توجه  در مورد این بازار این است که تا به امروز قیمت خدمات مهندسی و نیروی کار به میزان واقعی و متوازن با سایر فاکتورهای اثرگذار در قیمت مسکن رشد نیافته است.
وی  با خاطر نشان کردن این موضوع ادامه داد: بنابراین از این لحاظ می‌توان انتظار رشد قیمت در این بازار، حتی در شرایط رکود  اقتصادی  را داشت. از این روی می بایست برنامه‌ریزی دقیقی برای حفظ قدرت خرید مصرف‌کننده انجام گردد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با بیان این‌که عملیات اجرای پروژه‌های شرکت با وجود موانع و مشکلات پیش رو با قدرت، ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نگاه دستوری به قیمت‌گذاری مسکن شاید در کوتاه‌مدت بتواند بازار را کنترل کند، اما بی‌شک در بلند مدت اثرات منفی اقتصادی به دنبال خواهد داشت.
وی درباره وضعیت مصالح ساختمانی نیز گفت: نهاده‌های ساختمانی بخش قابل توجهی از قیمت تمام شده مسکن  را به خود اختصاص می دهند، از این روی  رشد قیمت آن‌ها می‌تواند قیمت مسکن را افزایش داده  و در نهایت قدرت خرید متقاضیان و مصرف کنندگان واقعی  را کاهش دهد. 
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب همچنین با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه برج مسکونی مثلث شیراز به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص این شرکت، اظهار داشت: این پروژه مسکونی با بهره گیری از تکنولوژی های نوین ساختمانی در ١٨ طبقه و در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۹ مترمربع طراحی شده است ، در  خیابان معالی آباد کلان شهر شیراز قرار دارد.
وی افزود: مجتمع مسکونی مثلث با زیربنای حدود ۱۱ هزار و ۹۰۰ مترمربع، شامل ۴۲ واحد مسکونی در قالب چهار تیپ واحد آپارتمانی به‌ صورت دو خوابه و سه‌ خوابه طراحی شده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ، از دیگر شاخصه های قابل توجه این ساختمان مسکونی مدرن را  بام سبز مجموعه مثلث به متراژ تقریبی ٣٠٠ مترمربع شامل فضاهای نشیمن، فضای سبز و نورپردازی با چشم‌انداز ٣٦٠ درجه به شهر زیبای شیراز ، لابی همکف و مشاعات پروژه شامل سالن اجتماعات، سالن ورزشی، نگهبانی و سرایداری عنوان  نمود .
مهندس فرشاد فرزین درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه و زمان تحویل آن نیز گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مثلت تاکنون حدود ٨٩ درصد است و بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده که به‌زودی تکمیل و در پاییز امسال تحویل خریداران محترم خواهد شد.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید