دکتر یاسر امامی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه ستاره کیش بازدید نمود.

دکتر یاسر امامی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از پروژه ستاره کیش بازدید نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، سه شنبه مورخ 1400/03/11 جناب آقای دکتر یاسر امامی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن و هیئت همراه به اتفاق مدیر عامل محترم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب آقای مهندس فرزین، مشاور مدیرعامل، معاونین، مدیر شعبه کیش و تیم فنی مسکن جنوب از پروژه ستاره کیش بازدید نمودند.

در ابتدا از دفتر فروش این شعبه بازدیدی به عمل آمد و مهندس مقدم نژاد مدیر شعبه کیش، سایت پروژه را خدمت حضار معرفی و توضیحاتی در خصوص پیشرفت کلی عملیات هر پروژه ارائه نمود.

دکتر یاسر امامی

در ادامه از پروژه های خاتمه یافته و در دست احداث بازدید به عمل آمد و جزئیات عملیات ، شرح فعالیت ها و میزان درصد پیشرفت هرکدام به سمع و نظر حضار رسید.

فرشاد فرزین

فرشاد فرزین

دکتر یاسر امامی

پس از آن جلسه عملکرد شعبه کیش در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

فرشاد فرزین

مرکز همایش های کیش

در ابتدا مهندس فرزین ضمن خیر مقدم به مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن و حضار ، درخصوص کلیات پروژه ستاره کیش توضیحاتی را ارائه و از مدیر شعبه و معاونین خود خواست تا گزارش کاملی را ارائه دهند.

مهندس فرشاد فرزین

فرشاد فرزین

دکتر موسوی (معاونت فنی و اجرائی)، دکتر ابراهیمی (معاونت مالی اداری) و مهندس مقدم (مدیر شعبه کیش) ، توضیحاتی در خصوص مشخصات کلی پروژه ها، پیشرفت های حاصل در هر پروژه ، چالش ها و اقدامات مسکن جنوب در برخورد با چالش های مذکور گزارش کاملی را ارائه نمودند.

ناصر مقدم نژاد

 در پایان ، دکتر امامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، رهنمود هایی در خصوص افزایش تولید و بهره وری در پروژه ها  و ایجاد زمینه های جدید فعالیت در حوزه جنوب ابلاغ فرمودند.

دکتر یاسر امامی

دکتر یاسر امامی

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید