وحید بهرامیان سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه معرفی شد.

وحید بهرامیان سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به نقل از شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، آیین تکریم مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون سابق فناوری و مدیریت ساخت و «میراحمد مصطفایی» مشاور مدیرعامل و معارفه مهندس «وحید بهرامیان» سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، سه شنبه مورخ 1400/03/18 در سالن کنفرانس این شرکت با حضور دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، معاونان، مدیران هلدینگ، کارشناسان معاونت فناوری و مدیریت ساخت، کارشناسان مدیریت مجامع گروه و همچنین حضور مجازی مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برگزار شد.

مهندس مسعود مروج در این جلسه دکتر امامی ضمن تکریم از زحمات و تلاش‌های پنج ساله مهندس «سیدمسعود مروج‌جهرمی» معاون سابق فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و «میراحمد مصطفایی» مشاور مدیرعامل گروه، مهندس «وحید بهرامیان» نیز با دریافت حکم خود از طرف مدیرعامل گروه به عنوان سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن معرفی گردید. در ادامه او ضمن اشاره به خدمات و تلاش‌های ارزنده «سیدمسعود مروج‌جهرمی»، از ایشان به عنوان مدیری توان‌مند یاد کرد که با تمام سلول‌های وجود خود به گروه سرمایه‌گذاری مسکن عشق می‌ورزید و با عزمی راسخ به پیشرفت و تعالی شرکت می‌اندیشید.

دکتر یاسر امامی

وی در ادامه نیز از زحمات و خدمات صادقانه چندین ساله «میراحمد مصطفایی» در گروه سرمایه‌گذاری مسکن قدردانی به عمل آورد و ایشان را یکی از سرمایه‌های شرکت نام برد که برخلاف میل باطنی، از مجموعه خانواده بزرگ گروه سرمایه‌گذاری مسکن جدا می‌شود. امامی برای هر دوی این عزیزان که الگو برای دیگر همکاران گروه بودند، آرزوی موفقیت و سلامتی در تمام مراحل زندگی‌شان نمود.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود ضمن خیرمقدم به مهندس «وحید بهرامیان» برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: خدمات فراوانی توسط مهندس مروج در طول این چند سال در معاونت و فناوری و مدیریت ساخت صورت گرفته است که این کار شما را سخت خواهد نمود. بنابراین از معاون جدید انتظار می‌رود این راه را با صلابت و قدرت ادامه دهند و ما شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر در شرکت باشیم.

ایشان در ادامه اظهار داشت: باید به‌گونه‌ای عملکرد داشته باشیم که حاکمیت شرکت‌های تابعه که در خط مقدم فعالیت اجرایی گروه سرمایه‌گذاری مسکن هستند، مخدوش نگردد و هلدینگ را به عنوان یک حامی در راستای پیشرفت و توسعه فعالیت‌های خود بدانند.

مدیرعامل در بخش پایانی سخنان خود افزود: در ذیل معاونت فناوری و مدیریت ساخت مدیریت‌های بسیار خوبی در حال فعالیت هستند که این عملکرد مناسب حاصل کار ارزشمند این عزیزان است و انتظار می‌رود از این ظرفیت به بهترین شکل برای تعالی بهره‌گیری شود.

بر اساس این گزارش، مهندس «وحید بهرامیان» سرپرست معاونت فناوری و مدیریت ساخت گروه سرمایه‌گذاری مسکن نیز در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل گروه گفت: در این معاونت سیستم علمی به‌روز، قابل رصد و قابل اتکا پیاده‌سازی شده است و تلاش خواهم کرد که ادامه دهنده این راه باشم.

وحید بهرامیان

همچنین «سیدمسعود مروج‌جهرمی» و «میراحمد مصطفایی» نیز در سخنانی ضمن یادآوری خاطرات حضور چندین ساله خود در گروه سرمایه‌گذاری مسکن، از سال‌های حضور خود در این شرکت  به نیکی یاد کردند و از مدیران و کارکنان گروه سرمایه‌گذاری مسکن در هلدینگ و شرکت‌های تابعه گروه بابت همراهی و همدلی بسیار خوبی که داشتند قدردانی به عمل آوردند.

در پایان این مراسم به رسم یادبود تقدیر نامه ای از سوی مدیر عامل گروه تقدیم عزیزان گردید.

مروجمصطفایی

۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید