افتتاحیه پروژه های مجتمع مسکونی سایه و برج مسکونی مثلث با حضور ​جناب آقای دکتر امامی ​مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن

افتتاحیه پروژه های مجتمع مسکونی سایه و برج مسکونی مثلث با حضور ​جناب آقای دکتر امامی ​مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،چهارشنبه مورخ 1400/07/07 مراسم آیین افتتاحیه پروژه های مجتمع مسکونی سایه و برج مسکونی مثلث با حضور  جناب آقای دکتر امامی  مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن و هیئت همراه به اتفاق مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب آقای مهندس فرزین، هیئت مدیره جنوب، مشاور مدیرعامل، معاونین، مدیران، مدیریت شعب بانک مسکن استان فارس و پرسنل این شرکت برگزار گردید.

در ابتدا مهندس فرزین ضمن عرض خوش آمدگویی و معرفی تیم اجرایی پروژه سایه، دکتر امامی و تیم همراه را به جایگاه مراسم افتتاحیه دعوت نمود.

فرشاد فرزین

 دکتر امامی پس از اجرای آیین افتتاحیه، پروژه مسکونی سایه را بازدید نمود.

دکتر یاسر امامی

پس از آن دکتر موسوی از روند اجرائی پروژه، کیفیت ساخت، نوع طراحی و ... توضیحاتی را ارائه نمودند.

دکتر سید حسین موسوی امامی در این بازدید یکی از مزیت های این پروژه را طراحی سازگار با اقلیم محل پروژه دانست و از کیفیت ساخت ابراز خرسندی نمود.

فرشاد فرزین

از دیگر شاخصه های این پروژه، در رویداد معماری میزان شایسته پلاک نقره ای در بخش مسکونی، فینالیست جایزه معماری از سوی مجله هنر و معماری، کاندید جایزه بزرگ آسیا (2A اسپانیا) در بخش مسکونی و تقدیر در دومین فستیوال معمار 98 شیراز گردید.

رویداد میزان معماری

در پایان این قسمت از مراسم، مدیریت آتلیه اکنون مهندس محمود امید بخش به عنوان طراح پروژه نکاتی را در خصوص ایده پردازی و نکات دیده شده در طراحی سایه به سمع و نظر مدعوین رساند.

محمود امیدبخش

و عکسی به یادگار از عوامل اجرائی پروژه سایه.

پروژه مسکونی سایه

پس از این مراسم مدعوین و تمامی پرسنل دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در محل پروژه برج مسکونی مثلث جهت مراسم افتتاحیه حاضر گردیدند.

فرشاد فرزین

 امامی در راستای آیین افتتاحیه، پروژه مسکونی برج مسکونی مثلث را افتتاح نمود.

دکتر یاسر امامی

فرشاد فرزین

پس از ورود ضمن بازدید از تمامی فضاهای پروژه موسوی توضیحات لازم را در خصوص اجرا و کیفیت مصالح صحبت نمود.

حامد نداف

یاسر امامی

و مدعوین پس از بازدید اجرای تاسیسات و روف گاردن به محل اجرای سالن همایش عزیمت نمودند.

دکتر حمیدیان جهرمی

با رسیدن به محل رویداد، دکتر امامی طی مراسم رسمی از تمبر پروژه مسکونی سایه رونمایی و اصل تمبر را با مهر رسمی سازمان پست جمهوری اسلامی باطل نمود. لازم به ذکر است این تمبر در موزه تمبر جمهوری اسلامی ایران ثبت خواهد گردید.

تمبر پروژه مسکونی سایه

دکتر یاسر امامی

دکتر یاسر امامی

و عکسی به یادگار از این رویداد.

فرشاد فرزین

در ادامه پس از خوش آمدگویی خدمت حضار محترم، از مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جناب آقای مهندس فرزین دعوت شد تا جهت افتتاح مراسم در جایگاه حضور یابند.

فرشاد فرزین

فرزین در ابتدای سخن خود از تمامی مدیران، معاونین و عوامل قبلی که در به ثمر رسیدن این پروژه ها نهایت تلاش خود را نمودند قدردانی نمود.

فرشاد فرزین

فرزین همچنین در ادامه از معماران تراز اول کشور، از جمله: دکتر علیرضا تغابنی، مهندس محمود امیدبخش، مهندس افشین فرزین، مهندس امید شفیعی و ... که با شرکت جنوب همکاری داشته‌اند، قدردانی کرد و افزود: پیمان‌کاران توانا و حرفه ای نیز در طی سالیان گذشته به ما در اجرای پروژه‌ها کمک کرده‌اند که از آنها نیز قدردانی می‌کنم و امروز، حاصل زحمات این عزیزان نیز به عرصه ظهور رسیده است.

فرشاد فرزین

پس از تقدیر از حضور فرزین، مراسم رونمایی پروژه مسکونی سایه با پخش تیزر مستند شروع گردید و مدیرعامل شرکت سازه مساحی مهندس آسیابان  به عنوان یکی از اولین پیمانکاران پروژه سایه به جایگاه دعوت شد. آسیابان نیز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده از همکاری با شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ابراز خرسندی نمود.

مهندس آسیابان

در ادامه این رویداد از پیمانکار دیگر پروژه سایه، مهندس باقری مدیرعامل شرکت پیرامید دعوت شد تا در جایگاه حضور یابند. او نیز ضمن ابراز تلاش خالصانه و مستمر تیم خود از حمایت های مسکن جنوب در راستای رشد هرچه بیشتر قدردانی نمود. باقری گفت، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت و زیبا، انحصار زندگی بی دغدغه از قشر مرفه جامعه را از بین برده و طبقه‌های متوسط و میان‌درآمدی نیز از نعمت سکونت در منازل منحصر به فرد برخوردار شده‌اند که این اقدام بسیار پسندیده و مبارکی است.

مهندس باقری

پس از آن تیزری از پروژه برج مسکونی مثلث پخش گردید و از مدیریت شعب بانک مسکن استان فارس، جناب آقای جعفری دعوت شد تا در جایگاه حضور یابند. جعفری نیز ضمن تشکر از کیفیت کار و اجرای مسکن جنوب، آمادگی آن سازمان را در به تحقق رسیدن اهداف گروه سرمایه گذاری مسکن اعلام نمود.

جعفری بانک مسکن استان فارس

در ادامه این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مدیرعامل شرکت مرصوص، جناب آقای دکتر دامن گیر و تیم اجرائی ایشان که به خاطر زحمات بی دریق در به ثمر رسیدن پروژه مثلث و خالی بودی جای آنها به خاطر محدودیت کرونا در جلسه حضور نداشتند، از دکتر امامی جهت رهنمودهای لازم به جایگاه دعوت به عمل آمد.

دکتر یاسر امامی

امامی در ابتدای صحبت خود ضمن عرض خدا قوت به اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و کارکنان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، گفت: حضور در جمع اعضای خانواده شرکت جنوب به دلیل افتتاح پروژه‌های سایه و مثلث بسیار باعث افتخار من بوده، چراکه در هر دو پروژه شاهد ساختمان‌های بسیار با کیفیت بودیم و این امر امکان‌پذیر نبود مگر با زحمات بسیار مدیران و کارکنان شرکت جنوب و البته پیمان‌کاران و نمایندگان دستگاه نظارت. وی از حسن سلیقه مهندس فرزین، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب برای دعوت از پیمان‌کاران این پروژه‌ها در آیین افتتاح آن‌ها که امری مرسوم نیست، قدردانی کرد و افزود: اصل زحمت و کار اجرای پروژه‌ها بر عهده پیمان‌کاران است و باید از مهندسان، طراحان، ناظران و کارگران دست اندر کار این پروژه‌ها تشکر کرد، چراکه نتیجه تلاش و زحمات ایشان به یادگار در شهر شیراز باقی خواهد ماند.

دکتر یاسر امامی

دکتر امامی، اجرای پروژه‌های ویژه کلاس اقتصادی بالا را بسیار سخت، پیچیده و طاقت‌فرسا توصیف و تاکید کرد: اجرای این پروژه‌ها، به‌ویژه پروژه برج مسکونی مثلث، انرژی بسیاری از مجموعه شرکت جنوب طلب کرده است که خوشبختانه در مدت زمان مقرر و با وجود انواع و اقسام آیین‌نامه‌ها و حضور نهادهای نظارتی با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت جنوب به سرانجامی مبارک رسیده است.او از کلیات پروژه ها و از اجرای متناسب طراحی با اقلیم و اجرای مناسب و شرایطی فرهنگی یک پروژه ابراز خرسندی نمود. وی در پایان، دوباره از دست‌اندرکاران برپایی این آیین قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با عرضه اولیه قریب‌الوقوع سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در بازار سرمایه، اتفاقات خوبی برای این شرکت و به‌ویژه سهام‌داران آن رخ می‌دهد و امیدوارم شاهد اجرای پروژه‌های ماندگارتر به‌وسیله این شرکت باشیم.. امامی خاطر نشان کرد با توجه به پتانسیل های شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب میبایست نسبت به تعریف پروژه در بافت میان درآمدی به سمت بالا اقدام نمایند.

حامد نداف

پایان این رویداد با دست نوشته ای از دکتر امامی بر روی پوستر پروژه برج مثلث و عکس یادگاری با تمامی پرسنل صورت پذیرفت.

دکتر یاسر امامی

 شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

پس از این مراسم مدعوین با حضور در پروژه تجاری مسکونی شار از روند اجرائی آن بازدید نمودند.

حامد نداف
در ابتدای این بازدید مهندس راستی مدیر پروژه شار توضیحاتی در خصوص روند اجرائی پروژه به حضار محترم ارائه نمود.

مهندس مسعود راستی

در این بازدید امامی بر سرعت روند اجرای پروژه تاکید نمود.

دکتر یاسر امامی

دکتر یاسر امامی

و در پایان عکسی به یادگار.

فرشاد فرزین

در ادامه از زمین هایی در محور مجهز طرح توسعه 86 هکتاری صدرا بازدید به عمل آمد و سپس با مراجعه به دفتر مرکزی مسکن جنوب ، بازدید از بخش های مختلف و آشنایی با پرسنل صورت پذیرفت.

ماکت پروژه های شیراز

دکتر یاسر امامی

بر اساس این گزارش، همچنین برگزاری نشست تخصصی و کارشناسی و ارایه گزارش پیشرفت درباره دیگر پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب از جمله در جزیره کیش، استان‌های بوشهر، کرمان، خوزستان و هرمزگان با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، معاونان، مدیران شعب تابعه شرکت، پایان‌بخش این سفر فشرده بود.

دکتر یاسر امامی

۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید