نخستین جلسه هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در سال 1402 برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن در سال 1402 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب چهارشنبه مورخ ششم اردیبهشت ماه 1402، با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، گروه مالی بانک مسکن، شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه علل خصوص شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب (سهامی عام) اولین جلسه هم اندیشی مدیران برگزار گردید.

دکتر جواهری

دکتر جواهری، مدیرعامل محترم شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با تشکر از زحمات مدیران و همکاران گذشته و همچنین عرض خسته نباشید به کلیه همکاران، از کارگران تا مدیران ارشد، خاطر نشان کرد، با شناخت نقاط قوت و ضعف و سیاست های کلان باید در مسیر نیل به اهداف برند حرکت کرد. او همچنین با تاکید لزوم ایجاد بازار رقابتی و افزایش تعاملات شرکت های این هلدینگ، پروژه های شاخص و جدیدی تعریف شود تا هم سود آور باشد و هم منافع ذی نفعان و سهامداران را تامین نمایند.

دکتر جواهری

دکتر عسگری، سرپرست محترم بانک مسکن از دیگر سخنرانان این نشست بود. عسگری در صحبت های خود به همکاران بانک مسکن و شرکت های تابعه گفت که باید به دنبال خلق ارزش باشند. وی در ادامه به استفاده شرکت های تابعه از فناوری های نوین ساخت تاکید نمود.

دکتر عسگری

در ادامه این نشست دکتر فاضلیان، هیئت مدیره محترم بانک مسکن  خاطر نشان کرد، با گذشت سی و سه سال از تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به گونه ای عمل کرد که سی و سه سال دیگر، آیندگان نیز به این برند افتخار کنند.

پس از  آن دکتر شیرزادی، مدیرعامل محترم شرکت گروه مالی بانک مسکن، با تمجید از عملکرد همکاران در شرکت های تابعه این نکته را خاطر نشان کرد که برند ثمسکن، امروز یکی از نماد های مهم در بازار انبوه سازی و بورس است که این مهم میسر نمیشد مگر با تلاش ها و از خودگذشتگی های همه همکاران در کلیه شرکت های تابعه؛ ایشان به این نکته اشاره اکید کردند که سهامداران بسیاری فارغ از هر فراز و نشیبی که در نماد ثمسکن در طی این سالها به وجود آمده است، مثل عضوی از یک خانواده با ما همراه بودند و پای این نماد مانده اند که باید سر تعظیم برایشان خم کرد و قدر آنها را دانست؛ سهامداران خرد، بزرگترین سرمایه ما هستند و باید در مسیر تامین منافع آنها قدم برداشت.

دکتر سعید شیرزادی

در این نشست تیم شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب جهت کسب رهنمود و ایجاد فضای تبادل نظر حضور داشتند.

مهندس فرشاد فرزین

سعید عسکری

دکتر سید حسین موسوی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید