تفاهم نامه ای تاریخی، در استان هرمزگان به امضا رسید.

تفاهم نامه ای تاریخی، در استان هرمزگان به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ؛ دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه اینوکس ٢٠٢٣، تفاهم نامه همکاری برای آماده سازی و ساخت شهرک‌های مسکونی در استان هرمزگان امضا کردند .
بر این اساس، شرکت گروه سرمایه‌گزاری مسکن از شرکت‌های زیرمجموعه بانک مسکن و بزرگترین انبوه‌سازی کشور با حمایت مالی و تسهیلات دهی این بانک نسبت به آماده سازی و ساخت شهرک‌های مسکونی در زمینی به مساحت ٢٠ هزار هکتار در استان هرمزگان اقدام خواهد کرد. در این حین شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب نیز با توجه به زیر ساخت های فنی و تخصصی در این استان عهده دار این مهم خواهد بود

بزرگترین شهرک در استان هرمزگان با تمامی امکانات و اماکن رفاهی، آموزشی، درمانی، گردشگری و ورزشی با حمایت مالی بانک مسکن ساخته خواهد شد.

پس از این تفاهم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با مورد توجه قرار دادن این تفاهم نامه گفت: طبق آماری که مرکز پژوهش‌‌های مجلس اعلام کرده است، استان هرمزگان تا آبان ۱۴۰۲ رتبه اول جذب سرمایه‌گذاری را کسب کرده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

او همچنین از تهیه و تدوین ۳۰۰ بسته مطالعات اقتصادی خبر داد و افزود: از ابتدای حضور در استان و دولت تلاش این بود که بتوانیم جذب سرمایه بالایی داشته باشیم که محقق شد.
لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با 20 سال سابقه ساخت و ساز در منطقه هرمزگان یکی از توانمند ترین بازوهای گروه سرمایه گذاری مسکن به حساب می آید.
۱۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید