استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان نیروی محرک در پروژه‌های ساختمانی

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان نیروی محرک در پروژه‌های ساختمانی
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مورخ 6 دی ماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر حاجی مولانا سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، دکتر موسوی معاون فنی و اجرائی، دکتر ابراهیمی معاون مالی و اداری، مدیران مناطق و شعب و تیم مهندسی، جلسه ارزیابی طرح های توسعه شرکت برگزار شد.
این جلسه که در راستای هم اندیشی مدیران عامل با موضوع پروژه های دانش بنیان در گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار شده بود، با نگاه عملیاتی در پروژه های مسکن جنوب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید حامد حاجی مولانا

در این جلسه مولانا عنوان کرد، با گسترش فناوری و پیشرفت‌های علمی در دهه‌های اخیر، استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت ساختمان به عنوان نیروی محرک و نوآور در پروژه‌های ساختمانی رو به افزایش است. شرکت‌های دانش‌بنیان که از طریق تحقیق و توسعه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، راهکارهای نوین و بهینه برای صنعت ساختمان ارائه می‌دهند، به عنوان یک منبع ارزشمند برای بهبود کارایی ساختمان‌ها و کاهش هزینه‌ها شناخته می‌شوند.

سید حامد حاجی مولانا

وی افزود علاوه بر این، شرکت‌های دانش‌بنیان معمولاً تمرکز خود را بر روی انعطاف‌پذیری و پایداری ساختمان‌ها قرار می‌دهند و با بهره‌گیری از مواد ساختمانی هوشمند و فناوری‌های پیشرفته، ساختمان‌هایی را طراحی می‌کنند که با تغییرات محیطی سازگاری داشته باشند و از مصرف انرژی بهینه برخوردار باشند که این امر بهبود پایداری محیط زیست و کاهش اثرات منفی ساختمان‌ها بر طبیعت را در پی خواهد داشت.

در ادامه این جلسه اولین پروژهCFT در جنوب کشور که با همت شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب طراحی شده است خدمت حضار پرزنت گردید.

۶ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید