کارگروه دپارتمان تحقیق و توسعه در خصوص شرکت های دانش بنیان تشکیل شد.

کارگروه دپارتمان تحقیق و توسعه در خصوص شرکت های دانش بنیان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، مورخ 27 دی ماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر حاجی مولانا سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب ، دکتر موسوی معاون فنی و اجرائی، دکتر ابراهیمی معاون مالی و اداری، دکتر مسعود جباری از بخش فنی، سرکار خانم امیدوار از بخش بازرگانی و جناب آقای مهندس (باوفا) برگزار شد.

در این جلسه مولانا با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی و استان های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب گفت: با حضور این شرکت ها در صنعت ساختمان میتوان به مواردی همچون نوآوری و پیشرفت فناوری، بهبود کارایی و کاهش هزینه، محیط زیست و پایداری، همکاری و شبکه‌سازی در تیم مسکن جنوب رسید و ضمن توسعه آنها، الگوی مناسبی برای دیگر شرکت ها شد.

در این جلسه دکتر مسعود جباری ( دکترای مهندسی هسته ای و عضو مرکز تحقیقات ایمنی دانشگاه شیراز)، مهندس باوفا ( ستاد دانشگاه علم و صنعت، مهندس صنایع و محقق در حوزه بازار سرمایه) و سرکار خانم امیدوار ( فوق لیسانس MBA)  که همگی از نخبگان صنعت و علوم کشور هستند، به عنوان اعضای این کار گروه منصوب شدند.

جباری

امیدوار

باوفا

در  پایان این مراسم مولانا رهنمودهایی در خصوص استفاده شرکت های دانش بنیان در پروژه های جاری نیز رهنمودهایی را ابلاغ نمود.

۲۷ دی ۱۴۰۲ ۱۷:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید