آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، مورخ سیزدهم خردادماه 1403، آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب  در محل سالن جلسات گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور دکتر جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن،‌ دکتر قوهستانی معاون بازرگانی و توسعه کسب و کار هلدینگ و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،‌ دکتر حاجی مولانا سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب برگزار گردید.

دکتر حاجی مولانا سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

در این مراسم جعفری از زحمات حاجی مولانا در شرکت ثجنوب با ذکر عملکرد خوب ایشان تقدیر بعمل آورد و در ادامه فعالیتشان به عنوان عضو هیات مدیره این شرکت آرزوی توفیق نمود.

دکتر حاجی مولانا سرپرست شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

وی در ادامه طی حکمی آقای « علی اکبر صالحی» را بعنوان سرپرست جدید ثجنوب انتخاب و با تاکید بر اهتمام بیشتر و فعالتر در جهت اهداف تعیین شده در گروه و افزایش تولید، آرزوی توفیق نمود.

دکتر جعفری سرپرست شرکت گروه سرمایه گذاری مسکنپس این جلسه، مورخ شانزدهم خرداد 1403 با تشکیل جلسه هیات مدیره در دفتر مرکزی جنوب، رنجبر به عنوان رییس هیات مدیره از زحمات مولانا در دوره تصدی تقدیر و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

دکتر حسن رنجبر رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

قوهستانی نیز به عنوان نماینده سرپرست گروه و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب از زحمات دوره تصدی مولانا تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق نمود. وی در ادامه روحیه تیمی مسکن جنوب را مثال زدنی دانست و از اعضای این تیم خواست به مانند همیشه، با تمام قوا به حل موانع و مشکلات پیش روند، قطعا که از پشتیبانی های هیات مدیره و هلدینگ برخوردارهستند.

1

مولانا نیز ضمن تقدیر از همکاری اعضای تیم مسکن جنوب با ایشان در توسعه این شرکت، برای صالحی آرزوی توفیق روز افزون نمود.

حامد نداف مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب

 پس از آن صالحی از تلاشهای بی وقفه مولانا در رسیدن به اهداف شرکت قدردانی و برایشان مراتب بالاتر را آرزو نمود.

دکتر علی اکبر صالحی

در پایان این جلسه عکسی به یادگار با تیم مسکن جنوب

دکتر رنجبر رئیس هیت مدیره

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید