برگزاری جلسه بانک ملی خوزستان با سرپرستی منطقه خوزستان برای ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی

برگزاری جلسه بانک ملی خوزستان با سرپرستی منطقه خوزستان برای ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب، در تاریخ 19 شهریورماه ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور جناب آقای دکتر خورکی، مدیر شعب بانک ملی اهواز، جناب دکتر حاجی‌پور، مدیر شعبه میدان شهدا اهواز، و جناب دکتر امانی، سرپرست مدیریت منطقه خوزستان برگزار شد. هدف از این جلسه، معرفی بهتر شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در منطقه و بررسی و برنامه‌ریزی برای ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی ویژه کارمندان بانک ملی اهواز بود.

در این جلسه، امانی به معرفی رزومه و سابقه موفق شرکت در منطقه خوزستان پرداخت و به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود اشاره کرد. وی همچنین آمادگی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب را برای اجرای پروژه‌های مشارکتی و عملیاتی اعلام نمود.

در ادامه، خورکی با ابراز خرسندی از پیشینه مثبت شرکت، بر آمادگی کامل بانک ملی برای همکاری‌های فی‌مابین تأکید کرد. وی اعطای وام، ارائه تسهیلات مالی و مشارکت در تهاتر را به عنوان راهکارهای همکاری میان بانک و شرکت برشمرد.
در پایان این جلسه، مقرر شد نتایج این مذاکره به جناب آقای دکتر یوسفی، رئیس بانک ملی استان، ارائه شود تا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌تری در قالب تعاونی مسکن بانک ملی استان صورت گیرد.هدف این برنامه‌ریزی، ساخت حدود ۶ هزار واحد مسکونی در سطح استان برای کارمندان بانک ملی سراسر استان خواهد بود. نتیجه نهایی این مذاکرات به زودی اعلام خواهد شد.
این جلسه نشان‌دهنده تعهد مشترک بانک ملی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب برای ارتقای سطح رفاهی کارمندان بانک ملی و توسعه پروژه‌های مسکونی در منطقه اهواز است.

۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید