بازدید ستادی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از روند اجرائی پروژه تجاری مسکونی شار

بازدید ستادی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن از روند اجرائی پروژه تجاری مسکونی شار

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری جنوب، مورخ 28 شهریورماه ماه 1403 دکتر علیزاده (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن) با همراهی دکتر یعقوبی فر (مشاور برنامه ریزی توسعه کسب و کار)، مهندس ارشدی (سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه کسب و کار)، مهندس راسخی (سرپرست معاونت فنی و اجرایی)  و تیم فنی و مهندسی از روند اجرایی پروژه تجاری مسکونی شار بازدید به عمل آمد.

11

در این بازدید پس از دیدن ویدیویی از روند اجرایی پروژه از روز صفر تا کنون راسخی گزارش کاملی از روند اجرایی پروژه، درصد پیشرفت هر بلوک و چالش ها و روشهای عبور از موانع ارائه نمود.

13

پس از آن یعقوبی فر از رعایت مبحث 22 مقررات ملی ساختمان که بر دسترس‌پذیری و مناسب‌سازی ساختمان‌ها برای افراد توان‌یاب تأکید دارد سخن گفت و از اجرایی شدن آن را در پروژه شار به عنوان یکی شاخصه های این پروژه نام برد.

14

در این بازدید علیزاده، واحدهای مسکونی طراحی‌شده برای افراد توان‌یاب را با نگاه مهندس افشین فرزین، طراح این پروژه، مورد بررسی قرار داد و از استفاده از مصالح با کیفیت ابراز خرسندی کرد. علیزاده همچنین بر تسریع در انجام امور و تحویل پروژه‌ها تأکید داشت و طراحی منحصر به‌فرد پروژه تجاری-مسکونی شار را ستود.

در پایان، وی رهنمودهایی درباره تأمین مالی و مدیریت پیمانکاران ابلاغ نمود.

15

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ۲۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید