نشست هم‌اندیشی مدیرعامل مسکن جنوب با معاونین، مدیران و کارکنان

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل مسکن جنوب با معاونین، مدیران و کارکنان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت مسکن جنوب؛ صبح امروز نشست هم اندیشی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گذاری مسکن جنوب با اعضای معاونین ،مدیران و دیگر کارکنان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد .
در این نشست دکتر صالحی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، با نگاهی به دستاوردها و چالش‌های سه‌ماهه گذشته، بر اهمیت همدلی و همکاری در مسیر رسیدن به اهداف سازمان تأکید کرد. او بیان کرد: «برای عبور از شرایط کنونی و دستیابی به اهداف بلندمدت، باید همدل و یکپارچه باشیم. تنها از طریق این اتحاد است که می‌توانیم به دستاوردهای بزرگ دست یابیم.

 

صالحی با اشاره به چشم‌انداز شرکت، هدف‌گذاری تولید ماهانه ۱۵۰۰۰ مترمربع را نه‌تنها دست‌یافتنی، بلکه ضروری دانست. او همچنین به تغییرات ساختاری اخیر، به‌ویژه در بخش منابع انسانی، پرداخت و توضیح داد که این اصلاحات برای تقویت بنیان‌های سازمانی و تسریع روند رشد الزامی بوده است.

 

در ادامه، برنامه ۱۰۰ روزه‌ای که به اجرا درآمده، مرور و نتایج آن مورد بررسی قرار گرفت. صالحی با تأکید بر حفظ آرامش و تمرکز، گفت: «اکنون زمان آن است که با نگاهی خلاقانه و نوآور، به تولید بیشتر و گسترش فعالیت‌های جدید فکر کنیم. این تنها راه رسیدن به موفقیت‌های پایدار است.»
وی افزود: «اکنون بیش از هر زمان دیگری، زمان تلاش و کوشش است. باید تمام توان خود را بر تقویت برند مسکن جنوب متمرکز کنیم و فارغ از گذشته، تنها به جلو حرکت کنیم. هر تلاشی که برای تحقق برنامه‌های تحولی لازم است، باید به کار گرفته شود.»

 

مدیرعامل مسکن جنوب با اشاره به ثروت جمعی از تجربه و دانش، که بیش از ۲۰۰ سال سابقه را در این شرکت گرد هم آورده، تأکید کرد: «شرکت ما نیازمند نگاهی نو و تفکری خلاقانه است تا بتواند تحولی بنیادین را تجربه کند و به جایگاه جدیدی دست یابد که باهمت شما عزیزان محقق خواهد شد.

۱۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید