برگزاری دوره ایمنی در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

برگزاری دوره ایمنی در شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب؛ سرپرست معاونت فنی و اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب از برگزاری دوره دو روزه ایمنی برای حوزه های  فنی ، اجرایی و ایمنی این شرکت خبر داد.
3
ناصر راسخی با اشاره به هدف از برگزاری دوره ایمنی در جهت ارتقای آگاهی کارشناسان برای مدیریت پیشگیرانه ایمنی در حوزه مسکن اظهار کرد: برگزاری این دوره با دو موضوع ایمنی و شناسایی و خطر و ارزیابی ریسک و همچنین ایمنی تجهیز کارگاه دردفتر پروژه تجاری مسکونی شار صدرا برگزار شد .

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مجموعه کارشناسان و متخصصان مسکن ضروریست ،افزود : این دوره‌ طی ۲۰ ساعت با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار شد که می تواند برای ارتقای و دانش مجموعه  مهندسی و واحدهای فنی و اجرایی شرکت مؤثر باشد .

سرپرست معاونت فنی و اجرایی از اقدامهای انجام شده در خصوص ایمنی پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تاکید مدیریت محترم عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب،  در تلاش هستیم که تمامی دستورالعمل های ایمنی و حفاظت فیزیکی و برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت تئوری و عملی را از الویت های واحد ایمنی و معاونت فنی و اجرایی در دستور کارقرار دهیم.

در ادامه این خبر کارشناس ایمنی گروه سرمایه‌گذاری مسکن  گفت : در این کارگاه جلسه توضیح دستورالعمل ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و آموزش ارزیابی ریسک به روش FMEA برای مجموعه مدیران و کارشناسان جنوب آموزش دادیم.

سعید ثقفی با اشاره به برگزاری روز دوم این کارگاه آموزشی ابراز داشت: تمرین عملی ارزیابی ریسک و توضیح دستورالعمل تجهیز کارگاه از دیگر سرفصل های کارگاه آموزشی در این دوره بوده است .

وی با تاکید بر اینکه امروزه پیشگیری از حوادث کاری از مهمترین مشکلات جامعه است اظهار کرد: حوادث  پیامدهای مهمی از نظر سلامت فردی و اجتماعی بر جای میگذارد لذا کاهش خطرات ایمنی و زیست محیطی باعث افزایش بهره وری می‌شود.

این کارشناس ایمنی با بیان اینکه اقدامات کاهش ریسک موثر و نظارت بر اجرای این اقدامات محتاج یک سیستم مدیریتی قدرتمند می باشد ، اذعان داشت: بدیهی است مدیریت عوامل خطر و آسیب رسان و پیشگیری از بروز حوادث نیازمند یک نظام مدیریتی سازمان یافته است.

وی خاطر نشان کرد: یک تجهیز خوب می‌تواند یک فرایند خوب را به صورت سیستماتیک هدایت کند و یک تجهیز بد ایجاد آشفتگی و بی نظمی می کند.

گفتنی است ؛ در پایان این کارگاه آموزشی حاضرین به همراه مدیر ایمنی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از مجموعه شار بلوک های BوA صدرا بازدید کردند.

۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید